8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    click66

Programma wil maar niet verwijdert worden

Beste,

Ik heb net ontdekt dat mijn razer synapse ervoor zorgt dat ik mijn fucntion keys van men mac niet meer kan gebruiken dus ik wou dit programma verwijderen van men mac en deed dit zoals steeds via appzapper. Nu nog steeds draait het programma in de balk bovenaan en nog steeds als ik opstart start het meer op. Ik kan het wel niet meer openen maar toch starten er 2 processen op.

Kan er iemand me helpen, want dit is vreselijk aangezien ik men F toetsen niet kan gebruiken.

Mvg,

Inactief
    Anoniem

1. Misschien staat hier iets: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1418205

2. Appzapper verwijderen van je Mac

3. Mijn Mac.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Ga naar Systeemvoorkeuren en dan naar je account. Klik op inloggen dan staat daar een lijst van programma’s die mee opstarten. Vermoedelijk staat hij (een daemon) daar tussen.

Bijdrager
    click66

Dank je Koen, alleen vind ik je opmerking over het woordje “men” dat “mijn” moest zijn wel vrij zinloos.

Inactief
    Anoniem

Niet helemaal zinloos hoor. Wanneer een vraag in duidelijk Nederlands wordt geschreven, is de kans op een duidelijk antwoord nu eenmaal groter. Zo moest ik de zin

Ik kan het wel niet meer openen maar toch starten er 2 processen op

een paar keer lezen voor ik begreep wat je bedoelde.:smile:

Bijdrager
    Yggdrasil

Da’s helemaal juist wat je daar zegt Koen. Tevens is verwijderd in de titel met een -d.

OT: Heb je met Spotlight al eens gezocht of er nog restanten van dat programma op je Mac staan? Als je niks vindt, dan kun je Activiteitenweergave openen en de actieve processen alfabetisch laten rangschikken. Staat daar iets tussen wat te maken heeft met het verwijderde programma?

Verder staat hier hoe je de drivers van je Razer op een correcte manier verwijdert, d.w.z. zonder prullen als AppZapper.

Bijdrager
    click66

Het is verwijderd volgens de tutorial hierboven. Ik vond dit nogtans een duidelijke zin. Misschien is dit het verschil tussen België en Nederland. Beiden landen Nederlandstalig maar toch verschillen op hoe men iets zegt. Mijn excuses indien je er niet goed uitraakte met wat ik bedoelde.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Heb je wel eens gehoord hoe ze in Friesland praten? Dat is in mijn land maar ik versta er geen bal van…

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.