2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Moderator
    Strifer

Programma voor MacBook trackpad (rechtermuis knop functie voor oudere MacBook)

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag de MacBook van mijn vriendinnetje ook geüpdatet naar OS X Lion (10.7.2). Omdat het een MacBook is met een aparte drukknop eronder had ze het programma SideTrack geïnstalleerd. Ik had dat ook op mijn oude MacBook Pro. Op mijn nieuwe MacBook Pro heb ik het niet meer nodig met nieuw trackpad heb ik het niet meer nodig. Rechts onderin drukken op mijn trackpad is hetzelfde als de rechter muisknop.

Iemand een idee hoe ik een dergelijk gedrag kan krijgen op de oudere MacBook? Het gaat me vooral om het verkrijgen van een rechter muisknop functie. Daar is ze erg aan gewend. Scrollen met twee vingers went ze wel aan (was met SideTrack ook anders ingesteld).

Ik heb op google gezocht naar sidetrack opvolgers en kom niet echt verder. Ik kom veel op iScroll2 terecht, maar iScroll2 is voor oudere ibooks enzo. Iemand tips?

Moderator
    Strifer

Snap, ik lees nu net dat tap met twee vingers een rechter muisklik vormt. Heb ik de hele tijd lopen zoeken zonder resultaat en nu ineens dit:p

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.