10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    DiZk

Programma om windows postscriptfonts om te zetten naar mac?

Een klant die via windows zijn document aanlevert heeft een font gestuurd, en het ingepakt met zip.

Als ik het font uitpak, zie ik alleen bestanden met een wit icoontje. Ik heb deze geprobeerd om in mijn suitcase te openen en in fontbook; beide geen resutaat. Ook heb ik geprobeerd handmatig .ttf achter de bestandsnamen te voegen, ook zonder resultaat.

Ik zag in een ander topic, dat er een programma is om zulks om te zetten. Mijn vraag is hoe dit heet, mischien wel handig voor aanschaf.

Zo ja welke?

Bij voorbaat dank!

Tim

Bijdrager
    TonE
    Bijdrager
    DiZk

Bedankt TonE!

Ik heb het even geprobeerd met de demo-versie maar hij herkent ze niet. Jammer jammer..nog opties?

Bijdrager
    TonE

Heb ik ook wel ’s gehad, hoewel Fontlab niet speciaal hiervoor is bedoeld ging het daar toen wel mee. Je kan ze mij ook even mailen, zet ik ze wel even om. (als ’t wil lukken tenminste):)

Bijdrager
    DiZk

Bedankt TonE, maar het hoeft al niet meer. Er is overleg met de klant geweest, en er zal een oplossing van die kant komen.

(mischien dat ik je hulp later op de dag nog wel kan gebruiken;) )

Bijdrager
    DiZk

TonE, als ik nog van je hulp gebruik kan maken graag! Ik geloof niet dat het erin zit dat ze de fonts bruikbaar gaan sturen.

Bijdrager
    TonE

Check je PB.

Bijdrager
    DiZk

ik heb je gemailt TonE!

Bijdrager
    TonE

Mail traag?

Bijdrager
    DiZk

ik heb niets teruggehad, dus volgens mij is het goedhgegaan, ik heb em voor de zekergheid nog een keer gestuurt.

dank je!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.