6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    iMakkie

Programma om mee te bouwen?

:D

Hoi,

Ik wil beginnen met het bouwen van mijn eigen site. Heeft iemand tips over welk programma ik het beste (gratis) kan gebruiken en waar ik op moet letten en nog meer moet weten?

Thanx

Makkie B.

Bijdrager
    meneer de koekepeer

Hi.

De lounge is over het algemeen voor onzin dingen / off topic dingen.
    Aangezien jouw vraag het internet betreft, had je deze beter bij webontwikkeling kunnen plaatsen.
    Daarnaast zijn er in dat forum al een aantal soortgelijke topics geweest, dus even de zoekfunctie gebruiken in het vervolg.

Netscape heeft een sitebuilder ingebouwd. Weet niet meer hoe die heet, maar in de versie 4.7 zat ie i.e.g. zeker weten.
    Hiermee kun je frames bouwen, en daar gewoon tekst in tikken.

Vervolgens kun je in BBEdit light ( http://www.barebones.com – gratis ) de hele zooi lekker aanpassen.
    PhotoShop heb je nodig voor plaatjes etc, maar als je os 10.2 draait kun je ook “The Gimp” draaien, dat is een gratis linux variant van PhotoShop.
    Kijk op http://www.apple.com/nl/macosx/x11 voor meer info.

Bijdrager
    Apollo

[mod:c7d94fd7f8=”Apollo”]Goed gezien meneer de koekepeer!
    Vandaar veplaatst naar het Forum Web Ontwikkeling. En dank voor het creatief meedenken :-)[/mod:c7d94fd7f8]

Bijdrager
    Kris

ik denk dat het te verwachten valt dat er meer en meer serieuze vragen in de lounge gesteld worden. Hier nestelen de die-hard maccers, de echte apple fans en macOSX.nl veteranen zich dan ook

:mrgreen: :D

Bijdrager
    freshface

Zuiver HTML :D
    Anders macromedia dreamweaver MX (wysiwyg programma)
    Coffee cup is gratis denk ik :?

Anoniem

hij bedoelt denk ik zo iets met klik en sleep princiepe

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.