8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    iTommie

Programma om iso en andere bestandjes om te zetten.

Hoi kameraden,

ik ben op zoek naar een programmatje die ISO en RAR bestandjes kan omzetten naar apple bestandjes. Weet iemand dit?

Alvast bedankt!
    :apple: Tom :apple:

Bijdrager
    sedikit

En ik zoek een programmaatje dat me even via de kabel mailt naar het mooiste plekje van de aarde.
    Alvast bedankt !!

Bijdrager
    sedikit

p.s.
    Had jij om deze tijd niet al lang in bed moeten liggen?

Bijdrager
    iTommie

Tuurlijk moet ik nog niet naar bed!!

Bijdrager
    Zout

Zoals altijd aan beginnende gebruikers, heb je al gezocht? Zo ja, beter zoeken http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=19793&highlight=rar

En zo nee, eerst zoeken, dan vragen.

Je vraag is ook enorm vaag, wat wil je nou precies met je bestanden? je kunt ze inpakken met stuffit, dan heb een “mac” formaat….

Iso bestanden: heb je schijfkopie al geprobeerd?

Bijdrager
    iTommie

Bedankt!

Bijdrager
    fistkikker

Apple bestandjes? Wat zijn dat?
    Volgens mij kan je een ISO gewoon mounten (in ieder geval via de terminal, probeer maar eens ‘man mount_cd9660’).

En een RAR mag ook geen probleem zijn met Stuffit Expander (gratis van stuffit.com en bij elke mac geleverd). ff dubbelklikken op een rar-bestand en de rest gaat vanzelf, dacht ik.

Bijdrager
    iRik
    ”Zout”

Zoals altijd aan beginnende gebruikers, heb je al gezocht? Zo ja, beter zoeken http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=19793&highlight=rar

En zo nee, eerst zoeken, dan vragen.

Je vraag is ook enorm vaag, wat wil je nou precies met je bestanden? je kunt ze inpakken met stuffit, dan heb een “mac” formaat….

Iso bestanden: heb je schijfkopie al geprobeerd?

Hij is nog maar 12 :roll: , denk je dat ie dat dan wel begrijpt:P
    LOL:P

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.