16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    morris

Programma om andere iPhonegebruikers op te sporen

vraagje weet iemand hoe dat programmaatje heet om met je iphone andere iphone gebruikers op te sporen via gps.

ik heb gehoord dat daar een tooltje voor is die je via de itunes store kunt downloaden.

thnxxxxxxx

gr. morris

Bijdrager
    Taconew

why? planning on robbing someone?

Bijdrager
    morris

wat is dat nou weer voor simpel antwoord, mail dan gewoon niks.

Bijdrager
    Taconew

WTF? ik vraag toch gewoon waar je dit voor wil weten? GEBRUIK GEWOON FUCKING GOOGLE!

Bijdrager
    morris

sorry als ik je verkeerd heb begrepen, maar waarom google als er een mooi forum voor is.

en nee ik wil niemand beroven, maar vind dit soort gadgets gewoon leuk.

gr. morris

Bijdrager
    sturb

loopt heet het.
    maar nog niet beschikbaar in nederland, geloof ik.

Bijdrager
    morris

sorry wat bedoel je met loopt.

Bijdrager
    MrAcid

Dat is de naam.

Loopt.

http://www.loopt.com/

Een beetje meer zelf zoeken en nadenken kan geen kwaad. Je hoeft niet alles meteen te vragen.. Als je de post boven die van jou nog een keertje gelezen had dan had je het er gewoon uitgehaald.

Bijdrager
    morris

oke thnx,

maar ik stelde die vraag omdat ik als eerst als antwoord alleen loopt kreeg en verder stond er niks bij vandaar maar als ik nu kijk staat er meer .

maar bedankt weer voor het antwoord.

gr. morris

Bijdrager
    1973

Volgens mij zijn er een hoop mensen met het verkeerde been uit bed gestapt. Als je je ergert aan het feit dat mensen blijkbaar niet goed hebben gezocht, reageer dan niet! Dat vind ik nog irritanter, dan niet zoeken voordat je een topic opent…

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”morris”

[…]waarom google als er een mooi forum voor is. […]

Omdat Google sneller is en wij daar de oplossing ook vandaan halen.

Bijdrager
    japser909

gwoon op OMT zoeken ??? :roll:

Bijdrager
    MacBoot

het is alleen een beetje jammer dat Loopt niet te krijgen is in de Nederlandse App Store:?
    lijkt me namelijk een ideale app om vrienden op te sporen in Amsterdam, die in een kroegje zitten en niet weten waar dat kroegje precies is:evil:

Bijdrager
    MouseMighty
    Bijdrager
    TypeWriter
    ”MacBoot”

het is alleen een beetje jammer dat Loopt niet te krijgen is in de Nederlandse App Store:?
    lijkt me namelijk een ideale app om vrienden op te sporen in Amsterdam, die in een kroegje zitten en niet weten waar dat kroegje precies is:evil:

Mij ontgaat de toegevoegde waarde van ‘loopt’ hiervoor. Mij ontgaat de toegevoegde waarde van loopt sowieso een beetje. Loopt stuurt nl. SMS-jes. Je kunt daar dan net zo goed de naam van de kroeg in zetten (of gewoon zonder loopt een SMS-je sturen). En die naam opzoeken in Google maps.

Misschien heb je gewoon meer aan een app-je dat dan maar een screenprint van je maps-schermpje maakt en dat als png-tje naar iemand mailt. OF een foto maakt en die voorzien van GPS-coördinaten naar iemand mailt of op een tijdelijke meeting site zet.

Bijdrager
    zjem

Heb je Cenceme ook gecheckt?

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.