3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Hans Phil

Programma MDCrashReport is onverwacht gestopt.

Iedere keer als ik een Synchronisatie met mijn iPhone wil doen krijg ik sinds kort dit bericht als een popup op mijn scherm. Als ik ‘Negeer’ of ‘Start opnieuw’ aanklik, synchroniseert hij normaal. Het is alleen een irritant bericht steeds.

Hoe krijg ik dit weg, of, is er toch iets aan de hand?

Bijdrager
    Pieterr

Als er tijdens het gebruik van applicaties op de iPhone/iPod touch, applicaties crashen, dan wordt hiervan een crash log bestand opgeslagen op de iPhone/iPod touch. Bij het synchroniseren van de iPhone/iPod touch met iTunes worden deze log bestanden overgehaald naar je Mac, en wordt er gevraagd of je de log wilt opsturen naar Apple zodat zij kunnen kijken of ze hun applicaties kunnen verbeteren. Het programma wat dit doet is de crash reporter. Blijkbaar treedt er een crash op in de crash reporter zelf (hoe ironisch!) zodat de bovenbeschreven procedure niet voltooid kan worden.
    Hoe je hier vanaf kunt komen weet ik niet. Ik vermoed dat als je een manier vindt om de crash log bestanden op je iPhone/iPod touch op een andere manier te verwijderen je waarschijnlijk van het probleem af bent.

Is je internet verbinding overigens operationeel op het moment dat je je iPhone synct?
    Heb je al een keer geprobeerd om “Report” te selecteren?

Bijdrager
    Hans Phil

Gelukkig, ik heb de oplossing gevonden en het werkt!

Er staat op YouTube een keurige video hierover.

http://www.youtube.com/watch?v=B1bvl7XCKrU

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.