9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    panaman

programma is er wel alleen hij wil niks doen…!!!

Wie kan mij helpen met oplossen van het volgende probleem…

Het zit zo ik heb nou Toast 6 hier liggen alleen wil die niet starten vanaf me harde schijf als ik op toast klik die zie je hem 1 sec in je dock en daarna is ie weer weg vreemd terwijl die wel gewoon wil starten vanaf de cd dat zelfde probleem heb ik ook nu met DVDBackup…

En toast 6 heeft gewerkt op me computer alleen na het wissen van alles niet meer…:cry:

Heeft hier iemand een oplossing voor?

Bijdrager
    Ruben

Ik zou beginnen eens even je logbestand te bekijken waarom Toast precies niet wil starten…

Bijdrager
    Machiavelli

kan het zijn dat je net stuffit 8 geinstalleerd hebt?? Als dit het geval is moet je even update ophalen, programma’s opnieuw uitpakken en installeren. Eerste versie van stuffit 8 pakt programmfiles anders /of niet goed uit!!

http://www.stuffit.com/mac/deluxe/updates.html

succes

Bijdrager
    panaman

Oct 18 13:51:26 Computer-van-panaman WindowServer[474]: ERROR! execle(/Applications/Toast 6 (OSX)/Toast 6 Titanium.app/Contents/MacOS/Toast Titanium) returned, err=22

2003-10-18 13:51:50.410 loginwindow[334] Error who? occurred setting volm property of output channel 2 of device 11

En bij DVDBackup krijg ik dit te zien…

Oct 18 13:49:34 Computer-van-panaman WindowServer[471]: ERROR! execle(/Applications/Utilities/DVDBackup.app/Contents/MacOS/DVDBackup) returned, err=22

Bijdrager
    JeePee

Probeer je permissies te herstellen en schijfhulpprogramma eens te draaien. Helpt dat niet, probeer dan een reparatieprogramma zoals DiskWarrior of Drive 10. :roll:

Bijdrager
    tijn22

Laat me raden, je hebt Toast uitgepakt met Stuffit 8? Dan moet je versie 8.0.1 installeren, die problemen heb ik ook gehad. in 801 is dat opgelost.

Tijn.

Bijdrager
    panaman

Oke,

Heb nou Stuffit 8.0.1 binnengehaald en DVDBackup opnieuw uitgepakt en die werkt nou in iedergeval:D alleen ff toast 6 opnieuw binnenhalen want die ben ik kwijt, kijken wat ie dan doet ben benieuwd…

Wordt vervolgt…

Bijdrager
    rvanheukelum

Wanneer Toast nog steeds niet werkt, kan het nog iets anders zijn (mits je die optie ├╝berhaubt gebruikt). Unsanity heeft een Application Enhancer die Toast nogal stoort : Metallizer. Wanneer je deze hebt ge├»nstalleerd, stel dan in de Systeemvoorkeuren / APE Manager in dat het programma Toast hiervan geen gebruik mag maken. Of schakel de enhancer ‘metallize’ helemaal uit.

Bijdrager
    panaman

Nou alles werkt nou weer zelfs toast 6 weer…:D

Iedereen bedankt voor oplossen van dit probleem.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.