4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    iTriv

Programma enkel voor 1 gebruiker

Hallo!

Ik heb een mac die ik thuis deel.
    Nu heb ik zelf wat games erop staan maar de anderen vinden dat hinderlijk al die iconen.
    Hoe kan ik zorgen dat een programma echt alleen voor mij is?
    dat is mijn enige minpunt aan OS X

Bijdrager
    k-the-ripper

Meerdere accounts gebruiken
    Je Desktop opruimen ? (ik neem aan dat die iconen die als hinderlijk ervaren worden op je desktop staan)
    (CMD+Spatie en dan de eerste 3 letters van programma of spel intikken werkt best handig, ik kijk niet eens meer waar spotlight mee aan komt zetten – 3 letters en een ram op de ENTER toets is voldoende:) )
    Zomaar 2 zaken die me binnen 10 seconden te binnen schieten.

Bijdrager
    penseel

Of een nieuwe schijfkopie maken (dat kan in schijfhulpprogramma’s) en stop daar al je spelletjes in. Kan ook nog beveiligd worden met een wachtwoord.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Een schijfkopie? Hoe bedoel je: moeilijk doen? Installeer het spelletje gewoon in een map in je thuismap, dan kan niemand erbij behalve jijzelf. Ik neem tenminste aan dat iedereen een eigen account heeft op de computer … zo niet, dan is dat het eerste wat je doet: iedereen een account geven en zorgen dat ze die ook gebruiken (het makkelijkst is dat door het wachtwoord van je eigen account geheim te houden en terug te gaan naar het inlogscherm wanneer je weggaat bij de computer).

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.