5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    milann

Programma die ongebruikte files opzoekt?

Hallo,

Aangezien mijn hardeschijf aardig vol begint te raken met allemaal muziek/foto’s en programma’s wil ik het volgende vragen:
    Is er ook een programmaatje die allerlei files op kan sporen die amper worden gebruikt. Voor school pak ik vaak plaatjes van internet en doe er vervolgens niets mee.. Of kleine apps die nooit worden gebruikt maar wel veel ruimte innemen.
    Ik kan dit natuurlijk zelf allemaal gaan zoeken maar er zou vast wel een of ander handig persoon zijn die ooit zo’n programmaatje heeft ontwikkeld en deze ter beschikking heeft gesteld op het internet..

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ben nog aan het sparen voor een grotere HD namelijk;)

bedankt..

Bijdrager
    CaDoc

Je kan met OSX zelf heel handig zoeken.

1. Ga naar je bureaublad
    2. Maak een nieuwe slimme map aan
    3. Vul in de zoektermen in: bijvoorbeeld: “Type: afbeeldingen” plus “Laatst geopend: vóór 1-3-2007” en bijvoorbeeld nog waar je wilt zoeken en je krijgt automatisch je keuze voorgeschoteld.

Succes!

Bijdrager
    Blieper
    Moderator
    unSOUND

Je kunt beter eens goed naar je muziek en films kijken, en daar wat in opruimen dan in je systeem te gaan lopen kutten… daar krijg je zo goed als altijd spijt van, EN het is slechts uitstel van executie.

Als je huis vol is ga je je zolder opruimen, en geen gaten in je dragende muren maken om daar extra rommelkasten in te bouwen.

Bijdrager
    lowfi

Met oa whatsize kan je bekijken waar al die ruimte naar toe gaat iig.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.