1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:

Bijdrager
    sedikit

Programma Canoscan 8600F finaal zoek[Opgelost!]

Het programma Canoscan 8600F is compleet zoek!
    -de scangear, het bedieningsprogramma van Canoscan 8600F, vertoonde gisteren plotseling een
    onvolledig venster. Alleen een elementair venster met de “scan”-functie was mogelijk, dus niet al die andere opties.
    -Het merkwaardige is dat die vensters, opties, wel verschijnen in de “import” bii b.v. Photoshop.
    -Dit probleem ontstond volgens mij na de installatie van Vuescan. Ik weet niet of dat relevant is.
    -Alle “vertakkingen” e.d. staan er wel in. Zoals de preferences, de plugins(PS) en de Twain Data
    Source( HD/Libr/Image capture) e,d.

Wat ik al gedaan heb:
    -Vuescan meteen verwijderd
    -met verschillende zoekfunctie-programma’s gezocht naar zicht-en onzichtbaar. Geen resultaat
    -Het scanprogramma( de “vertakkingen”) 2x gedelete en 2x geherinstalleerd. Geen resultaat
    -De helpdesk van Canon gebeld, zullen terugbellen, maar heb daar geen vertrouwen in omdat het
    volgens mij een systeemprobleem is.

Mijn vraag: Welke deskundige weet de oplossing? Alvast daarvoor mijn grote dank!

Edit: De oplossing zat bijna letterlijk in een klein hoekje(vierkantje)! Het startvenster heeft een optie die je kubt aanvinken “Display the Scanner Driver”. Dat gedaan hebbende liep alles zoals he hoort.
    ( wel alles, maar dan ook alles gedelete waarin het woord Canon en Canoscan voorkwam, en i.p.v. de meest recente drivers, de driver geïnstalleerd welke op de installatie-cd staat.) Heeftme wel een dag gekost om dit te ontdekken!

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.