2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    fenkikon

Programma animatiesoftware voor Dynamic Storytelling

Ik kom regelmatig geanimeerde storyboards tegen en vroeg mij af met welk programma(‘s) zoiets gemaakt wordt. Als voorbeeld heb ik hieronder een video van Coca Cola geplaatst over content. Maar er bestaan vele verschillende soorten filmpjes die via YouTube te vinden zijn die erg lijken op onderstaande video. Dus de hand die het uittekent en het lijkt allemaal in dezelfde stijl gedaan. Iemand enig idee met welk programma dit gedaan wordt of zijn dit echt illustrators die dit ingetekend hebben?

<object width=”560″ height=”315″><param name=”movie” value=”//www.youtube.com/v/LerdMmWjU_E?version=3&hl=nl_NL&rel=0″></param><param name=”allowFullScreen” value=”true”></param><param name=”allowscriptaccess” value=”always”></param><embed src=”//www.youtube.com/v/LerdMmWjU_E?version=3&hl=nl_NL&rel=0″ type=”application/x-shockwave-flash” width=”560″ height=”315″ allowscriptaccess=”always” allowfullscreen=”true”></embed></object>

Ik zou dus graag willen weten hoe je zoiets maakt, ik kwam verschillende tutorials tegen maar helaas niet een in stijl met bovenstaande video.
    Edit: Ik kom net tegen dat het Dynamic Storytelling heet.

URL van het filmpje, insluitcode lijkt namelijk niet te werken: http://youtu.be/LerdMmWjU_E

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik zou het geen geanimeerd storyboard willen noemen. Het lijkt me een montage van een eenvoudige animatie, met daarover een live action tekenende hand. Daar is niet echt een truukje voor, anders dan 1) Maak een animatie; 2) Film een tekenende hand; 3) Combineer de twee in video editing software

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.