12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    Jesper

Programma als ResEdit

Is er een programma als ResEdit voor Mac OS X, om bijv. afbeeldingen in een programmaatje aan te passen. Bijv. als ik in MSN, onderin die contact list die afbeelding van “Microsoft MSN Messenger for Mac v 3.5” te vervangen door een andere afbeelding?

Thx :P

Bijdrager
    oogappel

Misschien met Developer Tools van Apple zelf.

Bijdrager
    Elger

recourcerer (ofzo) :D…
    resourcerer … mss schrijf je het anders…

prima app voor wat jij wilt:D
    en ja, je kan ook msgs in msn aanpassen en ook de complete layout om zeep helpen etc etc etc

Bijdrager
    Jesper

Dat programma wat je noemt, resourcerer ofzow :? is niet gratis. Weet je misschien nog een gratis programma om zulke dingen te veranderen?

Dankjoewel :P

Moderator
    Adriaan Mol

Finder!

Cntr.+Klik op een Cocoa applicatie en doe “Show package contents”.

Bijdrager
    Jan-Willem
    ”Adriaan

Finder!

Cntr.+Klik op een Cocoa applicatie en doe “Show package contents”.

idd, vroeger in de oude tijd van OS9 stopten ze al die shit in de resource fork van een file. nu maken ze van die file een map met alle shit in die map.

Bijdrager
    oogappel

en developer tools zijn ook gratis

Bijdrager
    Jan-Willem

daar die heb je helemaal niet nodig

Bijdrager
    oogappel

Met InterfaceBuilder kan je heel makelijk allerlei interfaces aanpassen.:wink:

Bijdrager
    Jesper

Hoe kan ik dan bijv. met Project Builder, de afbeeldingen die in MSN gebruikt worden, vervangen door andere? Ik kan de menu’s enzo wil vinden, maar de afbeeldingen niet :?

Thx

Bijdrager
    dennis

Ik gebruik Resorcerer 2.4, echt heel goed programma!
    Als je dacht dan ResEdit je systeem kon verkloten, dan kan dit programmatje het nog vele malen beter! :D
    En je hebt Resorcerer voor Classic en OSX!

Als je echt profesioneel dingen wilt verkloten raad ik je dit programma wel aan, ookal kost het wat!

Dennis :wink:

Bijdrager
    KR1275

Ik gebruikte ResEdit altijd om QuarkXPress aan te passen. In het ‘pagina’-menu kon ik dan via het toetsenbord bladeren. Apple+[ is vorige blad en Apple+] is volgende blad.

Is er een manier om dat ook aan te passen in QEP 6 OS-X?

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.