15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    rosh

Progammas verwijderen uit ibook

Oke, na een tijdje zoeken heb ik het opgegeven en stel hier een in mijn ogen vreselijke stomme domme simpele vraag :( :o

Hoe verwijder ik (adobe creative suite) progammas van mijn ibook, ik kom er niet uit

iemand die me kan helpen ?

Super bedankt ik kijk er vast compleet overheen !

Rosh :innocent:

Bijdrager
    PietjePuk

In de map Adobe Creative Suite zit een map met Uninstall en dan uitleg..

Ik heb wel CS2 maar ik denk dat het hetzelfde is.

Bijdrager
    rosh

ik heb cs2;) maar in die uitleg staat dat ik naar het :

activity monitor.app in applications/untilties moet gaan ? maar waar vindt ik dat, ben nog een echte mac leek. Shame on me

Bijdrager
    PietjePuk

Je gaat naar de ‘Hulpprogrammas-map’ en daar naar ‘Aktiviteitenweergave’.

Bijdrager
    rosh

oke daar zit ik nu,

in de help uninstal staat dat ik ahcremind moet stoppen, maar die staat niet in die lijst :?

Wat nu ?

Bijdrager
    Nikita

Kan je het spul niet gewoon in de Prullenmand mikken en doorspoelen? Dat je een proces moet afsluiten via Activiteitenweergave zal er wel mee te maken hebben dat je het spul anders niet weg kan gooien (een actief programma kan niet worden verwijderd).
    Althans, bij de meeste programma’s op een Mac is het gewoon sleur-en-pleur. :)

Bijdrager
    rosh

dacht ik al, i’ll try thnx

Bijdrager
    macmickey2

@ Nikita Nee dat kan niet met de CS en CS2 suite. Daarom zit er een speciale instructie bij. Een README..ooit wel eens gezien?:P

Bijdrager
    rosh

Ja maar dat file kan die niet vinden ! daarom weet ik niet hoe hem te verwijderen

Bijdrager
    PietjePuk

Heb je wel aangeduidt dat je alle processen kan zien en niet allen ‘my processes”?

Moderator
    unSOUND
    ”rosh”

Ja maar dat file kan die niet vinden !

Die staat op CD-rom 1…

Bijdrager
    Nikita
    ”macmickey2″

@ Nikita Nee dat kan niet met de CS en CS2 suite. Daarom zit er een speciale instructie bij. Een README..ooit wel eens gezien?:P

Nooit aan gedacht om CS d’r af te gooien… En nee, readme’s lees ik praktisch nooit. Ik zie trouwens nergens een ‘uninstall’ map staan, maar ik heb dan ook alleen maar Photoshop… 8)

Bijdrager
    rosh

het is al gelukt, gewoon verwijderd in de prullenbak, en opnieuw geinstaleerd..

thnx !:)

Bijdrager
    Nikita
    ”rosh”

het is al gelukt, gewoon verwijderd in de prullenbak, en opnieuw geinstaleerd..

thnx !:)

Wat nou uninstaller? :P

Bijdrager
    rosh

ja pcies, die werkte namelijk niet echt mee haha 8)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.