6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    SvS

Profielfoto instellen

Ha allen,
    Voor mn gezinsleden heb ik tijd terug elk een icloud account aangemaakt, met ingestelde duidelijke profielfoto per persoon.
    Toch zie ik die foto niet op andermans Berichten of Facetime verschijnen (van buiten ons gezin).

Bij Telegram en Whatsapp is het duidelijk, stel je een foto in, dan ziet iedereen het gelijk. Maar hoe zit dat dan bij Apple’s iCloud? Ben ik soms een vinkje vergeten aan te zetten?

Bijdrager
    Verdult

Bij iCloud ligt het aan de foto die je aan het contact gehangen hebt als ik het goed hebt.

Dus als ik in mijn contacten een foto van een banaan bij jou zet zie ik dat in beeld zodra je me belt.

Bijdrager
    SvS

Ja, dat is dan jammer. Andersom is het dus niet mogelijk?
    Want meeste contacten in mijn lijst zijn niet voorzien van foto’s, ik ga niet weer veel tijd verspillen om 1 voor 1 van foto te voorzien. Moet toch automatisch kunnen als men het zelf doen in eigen icloud?

Bijdrager
    GoeieDag

Dat is een keus van Apple, en geen slechte vind ik.

Het bijvoegen van foto’s in Contacten kun je best wel in een verloren uurtje doen, is mijn ervaring.

Bijdrager
    SvS

Oke, om dit beter te begrijpen, waarom zou het een goede keus geweest zijn?

Bijdrager
    wdele
    Verdult op 08 oktober 2015

Bij iCloud ligt het aan de foto die je aan het contact gehangen hebt als ik het goed hebt.

Dus als ik in mijn contacten een foto van een banaan bij jou zet zie ik dat in beeld zodra je me belt.

Bedankt voor het idee.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.