14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    Kapla

[Opgelost] Profiel foto verwijderen door mod?

Ik weet dat door een bug we onze profiel foto niet langer kunnen aanpassen of verwijderen. Maar ik ben een tijdje weg geweest op deze site en vind mijn foto niet meer toepasselijk.

Ik wil ook wat meer anoniem blijven, daarom heb ik mijn nickname zojuist veranderd en zou ik liever geen foto hebben waar mijn gezicht op staat.

Misschien kan iemand van de moderators mijn foto verwijderen? Hopelijk zijn jullie daar wel toe in staat.

Ik zou het in ieder geval erg op prijs stellen.

Alvast bedankt

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 weken, 1 dag geleden door  Kapla. Reden: schrijfstijl
    • Dit onderwerp is gewijzigd 1 week, 6 dagen geleden door  Night. Reden: Topic opgelost

Moderator
    Pete.Z

Jammer genoeg kunnen wij dat ook niet.

Misschien dat Raymon het kan, maar je kan ook even wachten tot we nieuwe forum software hebben natuurlijk…….😇

Bijdrager
    Brombeer

Ach ja, dat wachten op die nieuwe forumsoftware….

Bijdrager
    Shmoo

Kortom tegen die tijd lijk je toch niet meer op de persoon op de foto.:)

Bijdrager
    Kapla

Jammer. Ik zal dan maar moeten wachten op de nieuwe forum software. Stond dat niet gepland voor eind mei of heb ik dat verkeerd gelezen?:)

Bijdrager
    koen

Dat klopt, maar het jaartal werd er nooit bij vermeld. Dus het kan best nog een jaar duren.

Moderator
    Night

Ik heb het doorgegeven aan de site-admin, maar ik vrees dat dat nog even zal moeten wachten tot na de WWDC (áls het al opgepikt wordt)…

Bijdrager
    Kapla

@night Bedankt!

Moderator
    Night

@sn0w0ns:  Je profielfoto is verwijderd. Mocht je er iets anders voor in de plaats willen, laat dit dan even weten.

Bijdrager
    Kapla

<p class=”cite”>Night op 5 juni 2018 om 19:33</p>
    @sn0w0ns:  Je profielfoto is verwijderd. Mocht je er iets anders voor in de plaats willen, laat dit dan even weten.

Bedankt! Deze voor in de plaats?:)

Moderator
    Night

U vraagt, wij draaien.

Jammer genoeg valt het Starfleet logo weg doordat de site ronde avatars gebruikt.

Bijdrager
    koen

Succes! 🖖

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 6 dagen geleden door  koen.

Bijdrager
    Kapla

<p class=”cite”>Night op 5 juni 2018 om 19:49</p>
    U vraagt, wij draaien.

Jammer genoeg valt het Starfleet logo weg doordat de site ronde avatars gebruikt

Geeft niet hoor, zolang Spock maar herkenbaar is. Heel erg bedankt voor de moeite.

Moderator
    Night

👍

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.