6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    lordoftheflatbush

Productontwikkeling Apple een puinhoop

Wat is er toch aan de hand bij Apple. Hele productlijnen worden niet meer geüpdatet of gestopt. Nieuw uitgebrachte producten hebben vertraging of problemen. Voorbeelden: EarPods te laat, mac pro verouderd, apple tv update, pencil veel te laat, imac verouderd, airport gestopt, apple monitors gestopt. Als geld het enige belangrijk is, dan ben ik heel snel klaar met Apple. Ene….ik ben echt wel een Apple fan….thuis is het net een Apple Store. Maar ik heb niet het gevoel dat Apple goed bezig is. Was pas in de Apple Store in Amsterdam en het was daar echt heel rustig. < 20 mensen in de hele zaak.

Bijdrager
    Brombeer

Dan koop je toch wat anders?
    /care

Bijdrager
    Hermanko

Wat anders kopen als langjarig  gebruiker, dat doe je niet zo even,..dat  op de een of andere manier stilstaat, dat gevoel heb ik ook.

Bijdrager
    Hydræ

Ik herken het. Apple lijkt zich compleet op winst te richten. Vastgesoldeerde onderdelen, niet-upgradable, en vrijwel elke Appel is BTO, dus een langere levertijd.

Waar mijn ouders vroeger steevast bij een bepaald merk bleven, ja dat is inmiddels achterhaald. Dan maar terug naar Windows, die alle privacy van je wegneemt, maar ook daar kan ik mijn computerwerk prima mee uitvoeren.

Een computer is tegenwoordig vaak niet meer dan een doosje, een commodity.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 7 maanden geleden door  Hydræ.

Bijdrager
    Montagekid

Good News: No More Wireless Networking Products from Apple
    Today’s rumour is that Apple have reassigned the team that developed Airport wireless network hubs. According to Bloomberg:
    Apple began shutting down the wireless router team over the past year, dispersing engineers to other product development groups, including the one handling the Apple TV, said the people, who asked not to be named because the decision hasn’t been publicly announced.
    This news accompanies the announcement that Apple is no longer in the display business as well.
    Why is this good news? The engineers in these teams are now free to do more distinctive things. Obviously Apple thinks that there is not much they can add to these products in coming years. They’re leaving these mature markets to others.
    Some people hoped that Apple would shake up the world of touch-screen displays for computers. It looks like Macs will use an indirect manipulation model for the foreseeable future.
    So, what could you do with teams of engineers who haven’t been working on displays and wireless products for at least a year?
    A standalone VR/AR device? Good news.

Bijdrager
    KarelWillem

Haha… ja, zo is alles wel tot ‘goed nieuws’ te bombarderen.:)

Op de afdelingen waar anders jaarlijks nieuwe mensen worden aangenomen, worden nu mensen van andere divisies ingeschoven. Lees: Apple neemt voorlopig geen personeel meer aan, want ze moeten hele groepen intern een nieuwe job geven.

Omdat mensen ontslaan het niet echt lekker doet in de media, lossen ze het voorlopig zo op.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.