9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Ktje

Product key Office 2008 for Mac vinden

Hallo!
    Onlangs heb ik een studentenlicentie Microsoft Office 2008 for MAC aangeschaft. Via Microsoft kan deze nu worden opgewaardeerd naar 2011, maar met een productcode. Waar kan ik deze vinden? Aangezien deze licentie via surfspot is gekocht, heb ik geen sticker iod op de verpakking…

Moderator
    Strifer

en op de cd zelf? en wat kost de upgrade naar 11 via surfspot? wellicht is dat goedkoper.

Bijdrager
    Ezri Dax

Als je hem via surfsport gekocht hebt, dan zul je de code via hun kunnen achterhalen.

Bijdrager
    Dick de Roos

Volgens mij staat het id-nummer, ook bij de studentenlicentie, in het vakje: Word >> “over Word”.

Bijdrager
    Ktje

@ Dick. Inderdaad, wel het ID nummer, maar niet de KEY… Enig idee?

Bijdrager
    Dick de Roos

Geen idee.
    op de Cd staat wel het een en ander aan letter-cijfercombinaties (IRMS306 enz.) maar of dat de Key is, weet ik ook niet. Nooit op gelet eigenlijk.
    Het ding werkt gewoon.:eek:
    En als ik me goed herinner is in een discussie ooit gezegd dat er bij de studenten-/medewerkerversie van Office geen production Key is meegeleverd.
    In elk geval is het ID-nummer in de CD, resp. het programma ingebakken.

Bijdrager
    KingAchille

Normaal krijg je je key samen met je .dmg aangeboden via mail… Probeer deze mail eens te vinden?

Bijdrager
    readefries

Ik dacht dat die aanbieding alleen voor retail en OEM verkoop van Office 2008 was…de licenties van surfspot zijn volgens mij vergelijkbaar met corp. licenties. één licentie voor alle gebruikers (het is tenslotte een geperste CD)…

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.