10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Logan Legend

ProCam 3

Hallo Omt,
    Ik sta op de punt om de app Procam 3 te koop voor €4,99 van de app store.
    Mijn vraag is als ik het koop voor €4,99 zijn er nog meer kost aan verbonden?
    Zoals in-app koopjes. Mensen die al gebruiken maken van deze app. Moesten jullie voor de 4k max nog een €4,99 bij betalen?

Bijdrager
    KarelWillem

In-app aankopen staan ALTIJD vermeld. Dat is een overbodige vraag dus.

Bijdrager
    neelflick

je kan ook gewoon een goed kijken voor je het vraagt staat er zowat naast :wint:

Bijdrager
    Logan Legend

Dus het is €4,99 voor de app zelf en dan nogmaals €4,99 voor 4k max.
    Dus in totaal €9,98

Bijdrager
    KarelWillem

Yep. Dat heb je keurig opgeteld.

Bijdrager
    Logan Legend

En hoe zit het met MoviePro, moet je daarvoor ook €4,99 voor de app betalen dan ook nog eens €4,99 voor de settings

Bijdrager
    KarelWillem

Ga je nu voor alle apps waarin je geïnteresseerd bent, vragen wat ze kosten?:)

Ik zie geen in-app aankopen staan. Jij?

Bijdrager
    Logan Legend
    KarelWillem op 23 maart 2016

Ga je nu voor alle apps waarin je geïnteresseerd bent, vragen wat ze kosten?:)

Ik zie geen in-app aankopen staan. Jij?

Nee dat doe ik niet. ik vraag alleen naar jullie ervaring met apps aankoop. Ik koop bijna nooit apps dit is voor mij de eerste keer.
    Ik heb geen zin om iets over het ogen te zien en eindigen met spijt dat ik de aankoop heb gemaakt.
    Hierbij vraag ik je begrip voor. Beter voorkomen dan genezen toch.
    Maar in iedere geval super bedankt voor je advies. Ik ga het aanschaven.

Zal moviepro straks ook beschikbaar zijn voor de nieuwe 9.7 iPad Pro die ook 4k video/photo kan maken?

Bijdrager
    KarelWillem

In de app-store staat heel duidelijk aangegeven of er extra uitgaven te doen zijn in een app.

Staat dat er niet, dan is het niet zo. Je hoeft het dus NOOIT te vragen.

Zal moviepro straks ook beschikbaar zijn voor de nieuwe 9.7 iPad Pro die ook 4k video/photo kan maken?

Het is een universele app, dus ook geschikt voor iPad. En daaronder valt ook de iPad Pro.

Bijdrager
    Logan Legend
    KarelWillem op 23 maart 2016

In de app-store staat heel duidelijk aangegeven of er extra uitgaven te doen zijn in een app.

Staat dat er niet, dan is het niet zo. Je hoeft het dus NOOIT te vragen.

Het is een universele app, dus ook geschikt voor iPad. En daaronder valt ook de iPad Pro.

Oky dank u wel Karel voor je verheldering

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.