6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    NaMangueira

Problemen xD!

Hlo!
    Ik ben net geswitchd (Mas OS X vind ik echt FANTASTISCH!:P ) Maar ik zit toch nog met 2 probleempjes:
    -Als ik in Pages op enter duw dan laat hij automatisch 1 regel over, hoe zorg ik er voor dat als ik op enter druk hij start op de eerst volgende lijn?
    -Als ik een programma wil verwijderen, volstaat het dan om alleen het Icoontje in mijn ‘Programma’s’-map naar de prullenbak te slepen?

Merci:) !

Bijdrager
    Chester2

Als ik een programma wil verwijderen, volstaat het dan om alleen het Icoontje in mijn ‘Programma’s’-map naar de prullenbak te slepen?

Klopt!
    Verder veel plezier met je Mac gewenst!:mrgreen:

Bijdrager
    MacAdder

Ik kan alleen antwoord geven op je tweede vraag aangezien ik geen Pages heb :o

Als je een programma wilt verwijderen hoef je inderdaad (voor zover ik weet) niet meer te doen dan het icoontje naar de prullenmand te slepen. De onderliggende files en bestanden worden automatisch verwijderd door OS X.

Is toch een stuk gemakkelijker dan bij Windows :wink:

Bijdrager
    Timma

Er blijven altijd dingen over zoals ‘preferences’ of ‘application support’ maar die kan je gemakkelijk vinden met spotlight en dan nog. Ze zijn niet bellemerend voor je systeem.

Bijdrager
    GIJay

Enteren is volgens mij een nieuwe alinea beginnen ( ook in word)

Shift + enter zal volgens mij wel doen wat je wilt…

Ik kan het ook verkeerd hebben, maar probeer het eens zou ik zeggen ( heb zelf geen pages).

Veel succes

Bijdrager
    Bugman

Ik gebruik ‘Pages’ en inderdaad, shift + enter (softreturn) is wat je moet de doen om naar de eerstvolgende lijn te gaan.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.