6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    gerror

problemen website Coach van het Jaar

Doen er mensen mee met Coach van het Jaar?
    http://www.coachvanhetjaar.net
    Ik kon wel inschrijven maar kan nu niet meer inloggen. Alleen op de pc op werk.
    Ik heb een emailtje gestuurd maar ze zeggen dat ze Mac niet ondersteunen.
    Ik gebruik Safari. Zijn er mensen waar het wel lukt?

Bijdrager
    eye of the tiger

Klopt dit jaar werkt het op de een of ander manier niet, de voorgaande jaren had ik er nooit last van. ik kan dus wel gewoon inloggen via Safari maar geen wissels toepassen. Het lijkt me een probleem geworden sinds OS X 10.3.5 (misschien zelfs i.c.m. Java), zoals we bij meer sites zien….:cry: kunnen we dan nooit zonder die *^%&^% Microsoft?

irritant dat ik je niet kan helpen maar ik kon ook nog geen oplossing vinden… Camino werkt ook niet en via de Explorer kan ik dus ook helemaal NIET inloggen…. :( Misschien weet iemand anders een oplossing…

Bijdrager
    bekhof

Ik vind het toch redelijk irritant worden dat er steeds meer sites zijn welke niet (of heel gebrekkig) met een Mac te benaderen zijn.
    We kunnen elke keer wel zeggen; de ontwerpers houden zich niet aan de standaards, de site is ‘alleen’ voor Windows ontworpen, de site werkt ‘alleen’ met Explorer 6.X….

Het worden er steeds meer. Moet Apple niet gewoon zorgen dat ze bij blijven met de ontwikkelingen die gaande zijn? Moeten er gewoon meer mensen bij Apple klagen dat de boel niet werkt?

Ik word het een beetje zat om steeds maar weer mailtjes naar de ontwerpers te sturen om ze erop te wijzen dat hun site ‘niet werkt’. Krijg steevast het antwoord dat het voor 96% van de internet gebruikers WEL werkt! Waar blijf ik met m’n motivatie???

Bijdrager
    gerror

Dan maar weer VPC installeren ben ik bang.

Bijdrager
    JJmac

Het lukt mij wel om op de site te komen, heb paar dagen geleden nog gecontroleerd hoeveel punten ik had behaald.

Bijdrager
    gerror

Het lukt nog steeds niet. Ook niet met Virtual PC. Wellicht ligt het aan mijn ip adres?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.