9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    CBRA

Problemen verwijderen powerpoint

Misschien ( en hopelijk ) gemakkelijk probleem…
    Mijn dochter is de laatste dagen aan het werken geweest met Office for Mac ( denk 2008 )
    ze moest een powerpoint-presentatie maken voor school.
    Groot probleem nu …
    Ze heeft dat volgens mij ergens gewist.
    Ik vind alleen nog Word en excel terug.
    de rest zit zo precies achter een ritssluiting… en opent niet meer ( archiveringshulpprogramma … )
    Het is een officiële OFFICE .. natuurlijk vind ze de CD-rom en doos niet meer.
    Weet er iemand hoe ik dit best oplos aub ?
    dank u bij voorbaat !

Bijdrager
    Haike

Gewiste bestanden zijn terug te halen met een recovery programma. Vroeger was Norton van de firma Symentec een hele aardige, en misschien zijn ze dat nog wel, ik ben ze een beetje uit het oog verloren.

Dus zoeken naar een recovery programma, tenzij je dochter de hele harde schijf heeft gewist en heeft overgeschreven dan is het een ander verhaal aan het worden.

Voor de toekomst: Geen DVD’s waar een OS of een tamelijk prijzig programma op staat kwijt maken, rond laten slingeren, of domweg vergeten waar je het hebt gelaten. Dat is ongeveer zoiets als auto willen gaan rijden terwijl je vergeten bent waar je de motor hebt gelaten.

Back-ups maken, raakt het origineel kwijt, of beschadigd, is er niet veel aan de hand, want dan kan je de kopie terug zetten. De mac heeft daar al een eigen prachtig ingebouwd programma voor, dat heet Time Machine en daar hoef je alleen maar een externe harde schijf op aan te sluiten, het aan te zetten en hij gaat aan de gang voor je.

Bijdrager
    CBRA

Dank u voor de reactie.
    Maar het is niet het bestand dat ze kwijt is , maar we vinden het Programma en icoontje van Powerpoint niet meer terug…

Bijdrager
    Haike

Het programma moet in de map programma’s staan, daar staat een map die heet Microsoft office 2008 waarin vervolgens de programma’s Word, Exel, en Powerpoint, in zouden moeten staan met icoontje en al..

Bijdrager
    Raddie

Spotlight zoeken al geprobeerd? Of zit het niet toevallig in de prullenmand?

Bijdrager
    IMAC308

Intikken in Spotlight ,je zal het direct terug vinden.

Bijdrager
    Hansi2124
    Haike op 09 februari 2012

Het programma moet in de map programma\’s staan

Even voor de duidelijkheid: het is de map Programma’s die je vind op de macintosh hd:

Bijdrager
    nebilem

je kunt op de website van microsoft een testversie downloaden kan je een maand lang gebruiken.

Bijdrager
    Haike

Al wat gevonden?? Of is de map met programma’s ook gewist?

BTW wie heeft de tekst van mijn eerste post aangepast?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.