11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    IMAC308

Problemen thuisdeling Apple Tv

Ik heb sinds een week Apple tv aangeschaft.
    Mijn Mac en alles trouwens werkt via wifi met fibernetrouter van Telenet
    Het probleem dat zich stelt is dat ik moeilijk verbinding krijg tussen mijn Imac en Apple tv.
    Als ik dan verbinding krijg valt die verbinding tussen de Imac en de Apple tv na enige tijd uit.
    Is er een een andere configuratie nodig van mijn fibernet modem-router.
    of weet u soms raad?

Bijdrager
    pim939

Heb je wel voldoende berijk?

Bijdrager
    Emielgroendijk

meer airports in huis planten? wij hebben er 3 en (bijna)nooit problemen

Geblokkeerd
    HereIsTom

De WiFi van de Apple TV werkt prima en die Fibernet modem staat bekend om zijn slechte WiFi, dus ik denk dat je het daarin moet zoeken. Misschien een ander WiFi router?

Bijdrager
    IMAC308
    pim939 op 12 januari 2012

Heb je wel voldoende berijk?

Allereerst bedankt voor de eerste reacties.
    Ik heb bereik met de fibernet(modem en routeer in1) tot op de 2° verdieping.Airports heb ik niet nodig ( me dunkt),omdat ik overal wifi heb.

Bijdrager
    IMAC308

Nog even verduidelijken: Ik heb internet op mijn ATV maar hij vind de thuisdeling(itunes )niet of weinig met mijn imac en of de thuisdeling valt na enige tijd uit.

Bijdrager
    dionysos
    HereIsTom op 12 januari 2012

De WiFi van de Apple TV werkt prima en die Fibernet modem staat bekend om zijn slechte WiFi, dus ik denk dat je het daarin moet zoeken. Misschien een ander WiFi router?

Heb ook al slechte ervaring gehad met die fibernet draadloze router en Remote app op de iphone. Zou me dus helemaal niet verwonderen als je gewoon een andere router gebruikt je probleem miraculeus opgelost is!:)

Bijdrager
    knippie

Imac
    Bij mij hetzelfde probleem, maanden mee geworsteld met, hoe kan dit nou.
    Mijn oplossing kwam stom toevallig toen ik de vaste kabelverbinding met de apple tv vergat er in te steken.
    Dus als je een vaste kabel voor internet naar je apple tv hebt lopen, trek hem er eens uit en laat alles door je wifi doen.
    Bij mij deed dat wonderen, sinds ik dat deed werkt het weer helemaal zoals het moet.

Bijdrager
    IMAC308
    knip0020 op 12 januari 2012

Imac

Bij mij hetzelfde probleem, maanden mee geworsteld met, hoe kan dit nou.

Mijn oplossing kwam stom toevallig toen ik de vaste kabelverbinding met de apple tv vergat er in te steken.

Dus als je een vaste kabel voor internet naar je apple tv hebt lopen, trek hem er eens uit en laat alles door je wifi doen.

Bij mij deed dat wonderen, sinds ik dat deed werkt het weer helemaal zoals het moet.

ATV werkt volledig draadloos.Dus wifi

Bijdrager
    Maverick9898

WiFi hoort ook gewoon te werken en is de meest gebruikte manier voor het gebruik van de ATV.
    Je hebt wel thuisdeling ingesteld in iTunes? Een beetje flauw wellicht maar je weet maar nooit…..

Bijdrager
    IMAC308

Heb eens de Fibernet modem-router gereset .
    Blijkbaar werkt tot nu toe alles prima.
    P.S.Bedankt voor de reacties.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.