4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    amateur

Problemen synchronisatie Imac 27″ met iPad en iPhone

Hi,

Misschien is deze vraag al een keer gesteld, maar ik heb een probleem met de synchronisatie van mijn afspeellijsten in muziek (voorheen Itunes)

Ik krijg het namelijk niet voor elkaar om mijn afspeellijsten op mijn Mac27” te synchroniseren met mijn Ipad en Iphone.

Ik werk met Mac OS Catalina
    Vinkje synchronisatiebibliotheek op mijn  Imac27” staat aan (gisteravond aangezet)
    (Helaas heb ik nu alle nummers dubbel/ driedubbel)

Ik heb op mijn Imac27” nieuwe afspeellijsten aangemaakt.
    Na synchronisatie zijn echter alle afspeellijsten op mijn  Imac27” na synchronisatie overschreven door de oude afspeellijsten die op mijn Iphone/Ipad staan.

Ter informatie:
    Mijn Itunes bibliotheek stond eerst op de NAS, na installatie van Cataline was het niet meer mogelijk om mijn bibliotheek te openen en is de bibliotheek teruggeplaatst naar de harde schijf.

Ik zou graag de afspeellijsten die op mijn Imac27” staan willen synchroniseren met mijn Iphone en Ipad (dus de Imac27” moet leidend zijn)

Graag jullie assistentie.

Alvast bedankt.

Sleutelbeheerder
    Night

Volgens mij moest je dan eerst op je iDevices iCloud uitzetten, dan de verkeerde en/of overbodige muziek wissen en dan iCloud weer aanzetten. Dan zou als het goed is de muziek moeten syncen conform de playlist(s) van je iMac.

Bijdrager
    amateur

Okay, dank je wel voor je reactie. Mijn mac is bezig om de muziekbibliotheek opnieuw te laden, en dat kan wel even duren. Op de overige devices al een aantal plaklists verwijderd.Daarna ga ik je advies opvolgen.

Bijdrager
    amateur

Bedankt voor je support, alles werkt weer!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.