1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:

Bijdrager
    volleybaljunkie

Problemen opslag iOS (iPhone 6S)

Zijn er meer mensen die de afgelopen week/2 weken problemen hebben met de opslagcapaciteit van hun iPhone? Ik heb zelf alles zoveel mogelijk in elke mogelijke cloud staan (bijv. 18.000 foto’s op iCloud). Ik heb wel vaker het probleem dat hij bijna vol is, maar dan is daar altijd een goeie reden voor en kan ik het snel weer oplossen.

Nadat ik inmiddels ál mijn apps eraf had gegooid en alleen WhatsApp nog had laten staan, omdat ik daar geen back-up van kon maken (te weinig opslagruimte om te back-uppen…), bleef er nog steeds maar zo’n 1GB aan ruimte over. Vervolgens de iCloud Fotobibliotheek nog uitgezet en alle foto’s eraf gegooid, toen had ik 1,7GB waarmee ik even een back-up van WhatsApp kon maken. Na het maken van de back-up schoot de opslagruimte weer terug naar zo’n 900MB…

Nu de iPhone weer schoon geïnstalleerd en alleen de back-up van WhatsApp teruggezet en werkt alles zoals ik kan zien weer naar behoren.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben en hoe komt dit? Kom het probleem op het internet verder nergens tegen, maar als ik bij vrienden op Facebook rondvraag lijkt iedereen er last van te hebben …

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.