6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    dderks

Problemen ontvangst Wi-fi bij nieuwe iPhone 4s

Mijn nieuwe iPhone 4s heeft vanaf dag 1 problemen met ontvangst wi-fi thuis. Er is ontvangst maar deze valt willekeurig uit bij de iPhone. Een paar minuten houdt de telefoon de ontvangst vast. Ik moet daarna in de iPhone weer verbinding tot stand brengen. Vervolgens begint het verhaal opnieuw.

Het volgende heb ik inmiddels gedaan om het probleem te verhelpen maar dit heeft dus niet geholpen.
    – Wi-fi in telefoon verbreken en weer aanzetten
    – Telefoon uit- en weer aanzetten
    – Netwerkinstellingen hersteld
    – Alle instellingen hersteld

iPad en iPod touch hebben dit probleem niet in huis.
    Het maakt ook niet uit of deze wel of niet in huis aanwezig zijn.

We hebben een Ubee router die door Ziggo is verstrekt waar de software van ge├╝pdatet is.

Heeft iemand enig idee waar het probleem hem in kan zitten?

Mvg,
    Diana

Bijdrager
    Gogol

Wat doet ie op andere WiFI netwerken?

Bijdrager
    abrevoort

As je phone op andere netwerken wel werkt zou je een ander kanaal van je router kunnen proberen.
    Ik had een vergelijkbaar probleem met mijn iMac terwijl m’n macbook pro en mijn iPhone probleemloos werkten en daar hielp het.

Bijdrager
    Balto

Bese Diana,

Probeer eens een harde reset. Achter op je router zit een kleine opening die je met een pen kunt indrukken, doe dit een paar seconden en de router start weer opnieuw op.
    Je bent nu terug op de fabrieksinstelling. Log opnieuw in op de router en stel je password opnieuw in. Je begin nu met een schonelei van aanmeldingen, en probeer het dan nog eens.

Balto.

Bijdrager
    coppess

Hou er dan wel rekening mee dat je de router ook opnieuw moet instellen, dus de beveiliging is dan ook weg, tenzij deze al in de fabrieksinstellingen zat.

Bijdrager
    dderks

Beste allemaal,

Hartelijk bedankt voor jullie input. Uiteindelijk heeft de harde reset van de router geholpen. Mijn iPhone werkt nu prima en ik ben heel blij.

Mvg,
    Diana

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.