8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    hevo88

Problemen Office 365

Sinds februari gebruik ik Office 365 voor Mac op iMac, MacBook en inmiddels ook op iPad. Moest me wel met enige regelmaat opnieuw aanmelden om Office te activeren op de iMac of MacBook. Op zich was dat al vreemd want bij Office 2008, wat ik heb vele jaren heb gebruikt, kreeg ik die meldingen nooit.

Nu zat ik vanavond te werken op mijn iMac en na een jammerlijke korte stroomstoring waarbij alles uitviel werkt Office niet meer. Krijg het ook niet opnieuw geactiveerd omdat user-id en password verkeerd zouden zijn. Maar ben er eigenlijk wel van overtuigd dat ik daarmee geen fout maak. Heb ook geprobeerd om met behulp van de productcode (originele verpakking heb ik nog compleet) alles opnieuw te installeren. Dat lukt ook niet omdat de productcode verkeerd zou zijn. Maar dat kan niet, immers met diezelfde code heb ik de hele boel in februari wel kunnen installeren. Wel serieus issue, kan nu niet werken op de iMac en dat is een groot nadeel voor me.

Heeft iemand misschien een idee welke actie ik kan nemen?

Bij voorbaar dank voor jullie reacties.

Bijdrager
    Beech
    Bijdrager
    hevo88

Dank, had ik ook gezien. Als ik nog geen oplossing heb zal ik dat ook wel proberen. Maar ze geven op site aan dat je daar alleen met algemene vragen terecht kunt. Als je door gaat zoeken op activatie kom je uit op zeer slecht uit engels vertaalde input waar je helemaal niets aan hebt. (ik althans niet) Voor activatie ook geen ondersteuning mogelijk per telefoon, chat of anderszins. Je wordt doorverwezen naar Microsoft Community.

Bijdrager
    jedege

Ongelofelijk dat dit nog steeds zo slecht in elkaar zit anno 2014. M$ is goed in het wegpesten van klanten, daarom wordt deze blog steeds populairder. En terecht.

Bijdrager
    hevo88

Deze morgen al twee keer gebeld met Microsoft Helpdesk. Nog niemand aan de lijn kunnen krijgen . Totaal al ruim 1,5 uur in de wacht gezeten…

Bijdrager
    Zwartbende

Ik heb ook dit probleem. Heel irritant. Vandaag ook in de chat geweest en je wordt gewoon afgescheept met het doet het nu even niet, misschien later. Echt heel slecht, dit is echt al meerdere keren gebeurd.

Bijdrager
    Zwartbende

Ook gek is dat het alleen onder MAC gebeurt. Ik heb ook Parallels en daar staat ook Excel (Office 365) onder Windows geïnstalleerd. Daar kan ik dan wel inloggen en wordt de code geaccepteerd. Vreemd.

Bijdrager
    Zwartbende

Nachtje geslapen, nou doet hij het weer? Wachtten op de volgende misstap van Microsoft

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.