7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    QSD

Problemen na installatie 14,2

Hallo,

Zijn er bij jullie ook problemen opgedoken na de installatie van 14.2 ?  Mijn dochter had nog  IOS 13 lopen (probleemloos) en wou de 14 downloaden (jonge gasten proberen graag iets nieuw uit…) maar de 14,2 stond er direct op.  Sedert dan heeft ze volgende problemen : onverwacht vastlopen random, batterij gaat maar goed 2 uur meer mee, bepaalde spelletjes starten niet meer op.

Alhoewel ik geen voorstander ben van snel nieuwe programmatuur te downloaden vraag ik mij af of het downloaden van de laatste versie (14,3) iets zou verhelpen.

Wat denken jullie ?

Bijdrager
    Antwoordapparaat

Als je van 13 naar 14 gaat krijg je meteen de laatste 14.X versie, daar verander je niks aan. Als je toch al op 14 zit kun je beter ook de laatste update doen: 14.3 dus. Batterijgebruik is altijd slechter vlak na een grote update, geef het een paar dagen. En dat spelletjes niet meer starten zal aan het spelletje liggen? Opnieuw installeren kan helpen. Random vastlopen hoort uiteraard niet, maar dat kom ik niet tegen als algemeen probleem sinds iOS 14. Hier werkt ie prima.

Bijdrager
    QSD

OK, bedankt.  Ik neem je raad mee naar mijn dochter…:-)

Sleutelbeheerder
    Night

Het enige wat ik me kan voorstellen is dat de update niet 100% vlekkeloos is verlopen. Al er na een paar dagen en na het herinstalleren van de games geen verbetering is te merken, zou je kunnen overwegen om iOS opnieuw te installeren. Maak dan wel eerst een backup, want als je hieraan begint, heb je een schone, lege iPhone (Je kunt dan uiteraard de backup weer terugzetten en dan is alles weer zoals het voor de herinstallatie was).

https://support.apple.com/nl-nl/HT201252

Bijdrager
    QSD

De download van 13,4 heeft alle problemen opgelost.

Bedankt voor de raad.

Bijdrager
    QSD

14,3 natuurlijk…:-)

Bijdrager
    GoeieDag

14.3

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.