5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    SuperDriver

Problemen met WIFI sinds 3.0 update

Sinds dat ik mijn iphone 3G geupdate heb naar OS 3.0 doen er zich problemen voor met wifi.
    Het probleem is dat ik in mijn bed geen wifi meer heb als ik de iphone uit standby haal. Maar als ik met mijn iphone geactiveerd vanaf een andere plek naar mijn bed ga blijf ik gewoon wifi houden. Het is redelijk storend aangezien ik via de remote app mijn muziek aanstuur en niet de hele avond mijn iphone geactiveerd naast me wil hebben.

– Ik heb al een restore gedaan van mijn iphone
    – Ik heb WifiTrack gekocht bij de app store en daar geeft hij bij sterkte aan -84 tot -88 als ik in bed lig. Als ik via WifiTrak connect kan ik wel gewoon mijn wifi netwerk op. Achter mijn computer is de strength -83 en dan connect hij altijd (zonder WifiTrak).

Iemand een idee hoe op te lossen? Het lijkt wel alsof de iphone niet meer wil connecten als de sterkte bij -85 ligt ofzo? terwijl dat met de laatste 2 software (2.2.1?) wel het geval was.

Bijdrager
    fatboysmart

Zelfde ‘probleem’ hier. Als ik wat verder weg ga van m’n Airport Express en de iPhone gaat standby, dan wil hij het netwerk wel eens verliezen (hiervoor nooit). Meestal vind hij hem na 30 seconden of zo gewoon weer en kan ik gewoon doorgaan.
    Ik neem aan dat dit wel opgelost wordt in 3.01. Het is overduidelijk een software probleem, geen hardware.

Bijdrager
    SuperDriver

Als ik met de nieuwe iphone 3GS test op mijn bed dan connect de iphone wel direct? Misschien een hardware defect bij mijn 3G?

Bijdrager
    fatboysmart
    ”SuperDriver”

Als ik met de nieuwe iphone 3GS test op mijn bed dan connect de iphone wel direct? Misschien een hardware defect bij mijn 3G?

Als hij het vóór de update naar 3.0 wel goed gedaan heeft, lijkt me dat onwaarschijnlijk.
    Volgens mij is het een veelvoorkomend probleem, dus ik neem aan dat het ooit wel opgelost gaat worden met een software update. Kan wel even duren helaas. Heb je je router al eens ge-reset?

Bijdrager
    SuperDriver

Sinds de update naar 3.0 is mijn router wel eens gereset. Maar ik heb het ook gehad op andere netwerken waar een 3GS wel er zo op kwam en ik via de WifiTrak moet verbinden voordat ik verbinding kreeg.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.