3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    iJasper

problemen met whatsapp op ipad

hoi,
    ik heb al ruim een jaar gebruik gemaakt van whatsapp op de ipad, maar hij blijft nu maar proberen te verbinden, maar krijgt geen verbinding.
    via een jailbreak met whatspad heb ik dus whatsapp op de ipad gekregen.
    meer mensen die hetzelfde hebben gedaan? kunnen die nog wel op whatsapp verbinden?

Moderator
    Strifer

Wellicht heeft dat iets te maken met het feit dat Whatsapp tegenwoordig ook daadwerkelijk een telefoonnummer nodig heeft om te kunnen werken. Op een iPod of een iPad heb je dat natuurlijk niet. Daar zou het probleem dus kunnen liggen.. ik heb gelezen dat je bijvoorbeeld je vaste telefoonnummer er voor zou kunnen gebruiken, alhoewel ik niet precies weet of dat zal werken of hoe dat in z’n werk gaat.

Bijdrager
    TOHARDFORYOU

ik heb whatsapp op mijn ipod touch (4g) jailbreaked maar heb een eigen hack ervoor gemaakt. ik zal uitleggen hoe het werkt:
    ten eerste heb je ifile nodig. ik neem aan dat u weer wat dit is. zoek in de files naar whatsapp. in de app zitten een paar andere mappen zoals: data map enz.. in één van deze mappen zit een log schema. voordat je deze veranderd moet je het console bestand verweideren.
    nu ga je de log. map in. deze ga je veranderen dus druk op edit. zoek nu in deze lijst met informatie iets op wat lijkt op: \’divicename\’ er staat bij de ipad waarschijnlijk ipad achter. verander dit nu in iphone4 en haal de 3 tekens erachter weg. dit geeft namelijk een product nummer aan. klik nu op opslaan en je bent klaar!:D

ik hoop dat het niet te moelijk voor u is
    groet. TOHARDFORYOU

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.