7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    MacFloo

problemen met website in Firefox

Mijn klant in Zweden krijgt een foutmelding op de site die wij niet gesimuleerd krijgen.

Kan iemand hier iets over vertellen:
    ——–
    Notice: The language ‘sv_SE’ has to be added before it can be used. in /home/alcochem/ftp/h-trap2/library/Zend/Translate/Adapter.php on line 430

Notice: No translation for the language ‘sv’ available. in /home/alcochem/ftp/h-trap2/library/Zend/Translate/Adapter.php on line 443

Fatal error: Uncaught exception ‘Zend_Session_Exception’ with message ‘Session must be started before any output has been sent to the browser; output started in /home/alcochem/ftp/h-trap2/library/Zend/Translate/Adapter.php/430’ in /home/alcochem/ftp/h-trap2/library/Zend/Session.php:454 Stack trace: #0 /home/alcochem/ftp/h-trap2/library/Zend/Session/Namespace.php(143): Zend_Session::start(true) #1 /home/alcochem/ftp/h-trap2/library/Zend/Auth/Storage/Session.php(87): Zend_Session_Namespace->__construct(‘Zend_Auth’) #2 /home/alcochem/ftp/h-trap2/library/Zend/Auth.php(91): Zend_Auth_Storage_Session->__construct() #3 /home/alcochem/ftp/h-trap2/library/App/Plugin/AccessCheck.php(16): Zend_Auth->getStorage() #4 /home/alcochem/ftp/h-trap2/library/Zend/Controller/Plugin/Broker.php(309): App_Plugin_AccessCheck->preDispatch(Object(Zend_Controller_Request_Http)) #5 /home/alcochem/ftp/h-trap2/library/Zend/Controller/Front.php(941): Zend_Controller_Plugin_Broker->preDispatch(Object(Zend_Controller_Request_Http)) #6 /home/alcochem/ftp/h in /home/alcochem/ftp/h-trap2/library/Zend/Session.php on line 454
    ——

Bijdrager
    Roel Van Gils

Ik denk niet dat dit forum de juiste plaats is voor dit soort vragen, maar wellicht doet de website aan user agent sniffing (via PHP in dit geval), haalt hij een taalvariabele op (Zweeds in dit geval) en is de achterliggende code van de website hierop niet voorzien. Om dit probleem te reproduceren, zal je in Firefox je UA string moeten manipuleren. Als je een web developer bent, weet je vast zelf wel hoe dat moet. Anders kan je het Googelen:) Succes!

Inactief
    Anoniem

Dit is toch een (sub)forum over webontwikkeling? Die vraag lijkt me hier prima op zijn plaats. :thumbsup:

Notice: The language ‘sv_SE’ has to be added before it can be used. in /home/alcochem/ftp/h-trap2/library/Zend/Translate/Adapter.php on line 430

Notice: No translation for the language ‘sv’ available. in /home/alcochem/ftp/h-trap2/library/Zend/Translate/Adapter.php on line 443

Heb je die regels in Adapter.php al bekeken? Blijkbaar moet je wat info toevoegen voor een zweedse taalmodule oid.

Bijdrager
    Roel Van Gils

Oeps, je hebt helemaal gelijk, Koen! Ik had niet door dat de vraag in de categorie ‘Webontwikkeling’ stond. Ik wist ook niet dat die er was. Op zich vind ik dat toch ook een beetje gek op een Apple-community, maar wie ben ik;)

Inactief
    Anoniem

Je bent trouwens niet de enige, misschien staat hier wat bij dat kan helpen: http://www.google.com/search?q=Notice%3A+No+translation+for+the+language+available ?

Bijdrager
    johnkeates

Dit is gewoon een Zend Framework stacktrace waarbij wordt gemeld dat Zend_Translate en/of Zend_Locale je taal niet geregistreerd hebben. Dat betekent simpelweg dat iemand de taal niet gemaakt of ingevoerd heeft.

Geen probleem met firefox of wat dan ook, dit is een probleem met de zend applicatie. Heeft niks met eindgebruikers te maken:)

Bijdrager
    MacFloo

Bedankt voor de reacties, ik hoop dat we hier verder mee komen.

Ik ga deze reacties bij mijn ontwikkelaar neerleggen. Hopelijk komen we nu wat verder.

Thanks

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.