13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    BIGSPEED

Problemen met webmail van Orange / Wanadoo

Sinds ik Safari gebruik om online mijn emails te lezen en te beheren, heb ik te maken met de volgende problemen:
    – moet vele malen vaker (opnieuw) inloggen dan op de Windows-pc;
    – als ik antwoord op een ontvangen email en in het betreffende tekstvenster klik, of een bericht als urgent wil markeren dan opent een nieuw Orange-startscherm;
    Bovenstaande dingen zijn uitermate irritant omdat je soms een email wel 10x in “mag” typen…

Orange zegt dat dit aan de instellingen ligt (op hun Apple werkt het wel goed..), ze kunnen mij echter niet zeggen wat deze dan moeten zijn.

Iemand een idee?

Bijdrager
    AppelJuice

Alles in die pagina is een hyperlink naar orange.nl behalve de knoppen en de selectievakjes.
    Het is alleen niet altijd zo, de ene keer wel dan weer niet. Als je goed mikt op alle buttons e.d. heb je er geen last van! Maarja het zou gewoon moeten werken.

Wat ook raar is wanneer je via de hoofdpagina direct voor webmail inlogt. Web mail wordt dan in een nieuw venster geopend, als je hierna uitlogt en deze pagina sluit staat op die eerste pagina nog gewoon je email adres + wachtwoord ingevult.

Als je vergeet deze pagina te sluiten op een openbare computer kan ieder willekeurig persoon dus niet alleen jouw email gaan bekijken maar ook alle instellingen wijzigen.

Erg slordig van orange!!

Bijdrager
    BIGSPEED

In het (reply-) tekstvak is het mikken niet bijster moeilijk en toch schiet ie naar de homepage. Hetzelfde eigenlijk met de knoppen (kan inmiddels redelijk mikken).
    Orange stelt trouwens ook voor om dan maar IE te gaan gebruiken…. dacht het niet!
    MIsschien is gmail een goed alternatief…

Bijdrager
    JePe

Waarom zet je em niet in Mail? Wanadoo ondersteunt pop3, ben je van al het gezeur af

Bijdrager
    BIGSPEED

… wil graag mijn berichten vanaf verschillende plaatsen kunnen lezen en beheren en dat is met mail volgens mij niet mogelijk….

Bijdrager
    JePe

Klopt, is niet mogelijk met Mail. Kan je dan ook zeker Gmail aanraden, werkt super en een erg grote meelbox:P

Bijdrager
    BIGSPEED

… inderdaad, gmail lijkt me uitermate geschikt! Alleen nog een code zien te krijgen…. Als je er eentje voor me hebt of weet houd ik me aanbevolen!:)

Bijdrager
    sypie

gmail account hebben?

Bijdrager
    BIGSPEED

je hebt een pbtje!
    Een oplossing voor het webmail probleem is zeker ook nog welkom…

Bijdrager
    sypie

Als je in je mail 1 keuze niet aanvinkt, dan blijft je mail op de server staan. Dan kun je dus alsnog overal je mail bekijken…

Bijdrager
    BIGSPEED

Bedankt! (2x)
    Julianalaan?
    Als ik de mail op de server laat staan ga ik volgens mij een dubbele administratie krijgen (bewaar ook redelijk veel verzonden berichten bijvoorbeeld…)

Bijdrager
    sypie

Voor mail maakt dat niet uit. Die haalt geen dubbele berichten binnen..

Bijdrager
    BIGSPEED

dat is waar, maar als ik een bericht in mail verzend dan zie ik deze in webmail niet meer, tenzij ik natuurlijk een kopie aan mezelf stuur. Daar ben ik niet zon fan van…

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.