3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Harina

Problemen met voorvertoning na update naar Big Sur

Goedenavond allemaal,

Ik hoop dat mijn topic goed staat, anders bij voorbaat sorry.

Ik heb vorige week mijn MacBook Air 2017 ge-updated naar Big Sur en sindsdien loop ik tegen verschillende problemen aan. Mijn mailbox is na een aantal keer herstarten weer terug, maar mijn problemen met voorvertoning nemen alleen maar toe.

Ik gebruik voorvertoning veel om aantekeningen te maken in pdf’s, maar sinds de update springt hij telkens naar de laatste pagina waar ik mijn vorige aantekening heb gemaakt. Dus stel ik heb een notitie op pagina 1 en ik maak een nieuwe op pagina 4, dan komt er wel zo’n geel vakje, maar springt het beeld terug naar pagina 1. Als ik dan weer door scrol naar pagina 4 en vervolgens de notitie verplaats, springt hij weer terug naar pagina 1…

Stel ik markeer iets op pagina 2 en ik maak vervolgens een notitie op diezelfde pagina, selecteert hij de markering en moet ik die deselecteren voordat ik verder kan met mijn nieuwe notitie.

Bovendien kan ik notities niet meer verwijderen, die hele optie staat niet meer in het lijstje van de rechtermuisklik en loopt hij meermaals vast op het maken van notities. Ook werkt ze zoekfunctie binnen een document niet meer.

Is er iemand die weet wat ik kan doen? Ik ben nu al een week heen en weer aan het scrollen, maar dit is niet te doen als er een live meeting achterstaat…

(Na mijn update weigert mijn whatsapp app ook, hij geeft aan dat de computer geen actieve internetverbinding heeft, terwijl live meetings geen enkel probleem zijn op datzelfde moment…. Ook een keertje verwijderen, opnieuw opstarten, opnieuw downloaden heeft dit probleem nog niet verholpen. Heeft iemand hier toevallig ook een oplossing voor?)

Alvast bedankt!

Sleutelbeheerder
    Night

Als je een VPN gebruikt, wil WhatsApp Desktop wel eens in de problemen komen.

Bijdrager
    Harina

Ik gebruik geen VPN, maar toch bedankt voor je reactie!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.