8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Problemen met verbinden KPN experia box !!!OPGELOST!!!!

Hoi ,

ik heb al een gehele tijd een Experia Box van kpn , ik ben nooit echt tevreden geweest over dit apparaat , en nu ook niet.

Elke keer als ik wil verbinden met de draadloze router , zie ik heel even een paar streepjes in de menubalk staan , maar heb ik geen internetverbinding , en een paar tellen later is het ontvangst weer weg.

ook heb ik het probleem , dat als ik in mijn netwerkinstellingen iets wil weizigen , dat er een pop-up verschijnt met de tekst:
    “Uw netwerkinstellingen zijn geweizigd door een ander programma”

alvast bedankt voor mogelijke tips….

gr , axel

Bijdrager
    nookie

Uw netwerkinstellingen zijn gewIJzigd (met een lange ij) door een ander programma: klik
    Misschien heb je hier wat aan.

Inactief
    Anoniem
    ”nookie”

Uw netwerkinstellingen zijn gewIJzigd (met een lange ij) door een ander programma: klik

OK , thanx , de melding in de systeemvoorkeuren zijn nu weg , maar het probleem met het netwerk niet

p.s. lang leve de dyslexie:wink:

gr , axel

Bijdrager
    Marius1976
    ”AxelVr”
    ”nookie”

OK , thanx , de melding in de systeemvoorkeuren zijn nu weg , maar het probleem met het netwerk niet

gr , axel

Sorry, maar hoewel het compleet offtopic is, wil ik toch even opmerken dat de verwarring geweizigd/gewijzigd absoluut niets met dyslexie te maken heeft. Ik lijd (voor zover je van lijden kunt spreken) niet aan dyslexie, en moet ook bij sommige woorden gewoon even feitelijk nadenken of je iets nu met een lange, of een korte ij/ei schrijft. Geen dyslexie kwestie dus.

Inactief
    Anoniem
    ”Marius1976″
    ”AxelVr”
    ”nookie”

gr , axel

Sorry, maar hoewel het compleet offtopic is, wil ik toch even opmerken dat de verwarring geweizigd/gewijzigd absoluut niets met dyslexie te maken heeft. Ik lijd (voor zover je van lijden kunt spreken) niet aan dyslexie, en moet ook bij sommige woorden gewoon even feitelijk nadenken of je iets nu met een lange, of een korte ij/ei schrijft. Geen dyslexie kwestie dus.

Dyslexie heb je in vele maten , ik heb er zelfs een proffesioneel bewijs van liggen , voor mijn neus..

maar , ff terug on-topic graag!!.

Bijdrager
    Relentless

Ik heb zelf ook een probleem gehad het het verbinding krijgen.
    Uiteindelijk lag het probleem aan mn telefoonaansluiting in de meterkast, en heb ik de Experia box verplaats naar
    de aansluiting in de woonkamer, waardoor mn probleem gelijk opgelost was.

ik weet niet of je er wat aan heb, maar misschien heb je ergens in huis nog een telefoonaansluiting waarom je het kan proberen…..

Inactief
    Anoniem

ik heb nu wel internet , maar alleen via de LAN kabel ,
    dus , aan de aansluitingen op de experia box zal het niet leiggen , denk ik

gr

Inactief
    Anoniem

toch maar even KPN gebeld , en die hebben alles even gereset vanaf de centrale , en alles doorgemeten ,

op een of andere manier doet hij het weer , geen flauw idee , wat het had kunnen zijn(de callcentremedewerker ook niet)

toch bedankt iedereen!

gr Axel

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.