3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    JCvanSlooten

Problemen met thuisdeling iTunes 10.5

Hallo

Ik heb net een nieuwe iMAc (lion) gekocht met daar bij de nieuwe generatie ATV
    Nu wou ik mijn thuisdeling aanzetten en daar gaat het mis.

Hij geeft continu aan dat mijn inloggegevens van mijn apple ID incorrect zijn, hoewel ik gewoon de dezelfde gegevens invul die ik ook bij de apple store gebruik. Ik heb al geprobeerd om mijn wachtwoord te veranderen maar ook bij die nieuwe wachtwoord geeft hij dezelfde foutmelding. Zowel mijn Apple TV, als mijn itunes en mac hebben de laatste update.

Wie kan mij helpen dit probleem op te lossen.

alvast bedankt!

J.

Bijdrager
    knippie

JC
    Ik ben de hele middag bezig geweest met hetzelfde probleem, ook bij mij kon ik geen thuisdeling instellen terwijl ik zeker wist dat mijn Apple ID goed was.. Ik kreeg errors als: 12004 en 3256
    Op dit moment heb ik weer verbinding ik denk dat er iets met de server in Cupertino is want, de apple tv kreeg ook geen verbinding.
    Even wachten misschien is het dan bij jou ook verholpen.

Bijdrager
    Hertog Hector

Probeer het volgende eens:

1. Start iTunes.
    2. Schakel Thuisdeling uit: Geavanceerd ? Schakel thuisdeling uit.
    3. Sluit iTunes af.
    4. Ga naar de thuismap ? Muziek ? iTunes.
    5. Sleep het bestand ‘iTunes Music Library.xml’ uit de map naar je bureaublad.
    6. Sleep het bestand ‘iTunes Library’ naar de prullenmand.
    7. Start iTunes en ga naar Archief ? Bibliotheek ? Importeer afspeellijst.
    8. Selecteer ‘iTunes Music Library.xml’ die we in stap 3 naar het bureaublad hebben gesleept.
    9. Nadat de afspeellijst is geïmporteerd schakel je thuisdeling weer in.

Voor mij was dit de oplossing van hetzelfde probleem. Had voornamelijk error 12004.

Bron: Appletips.nl

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.