2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    QSD

problemen met synchroniseren muziek uit Mac naar iPhone

Ik heb een iPhone 5S 64 GB.
    De laatste tijd ondervind ik problemen met synchroniseren van muzieknummers tussen mijn Mac en iPhone.
    De laatste pogingen wil hij  helemaal niet meer synchroniseren en dan krijg ik onderaan een balk met wat er in de iPhone zou zitten.  Vreemd vind ik dat bijna 3/4 “documenten en gegevens” bevatten en ik helemaal niet kan denken wat ik daar allemaal in heb staan.  Vandaag kreeg ik zelfs een bijkomende vermelding: te veel 6,56 in dat deel.

Vraag 1 : waar kan ik zien wat er allemaal in die “Documenten en gegevens” staat ?

Vraag 2 : hoe kan bestanden uit “Documenten en gegevens” wissen ?

Bedankt.

6,56 te veel ???

Bijdrager
    KarelWillem

Documenten en gegevens verwijderen
    Verwijder je de app liever niet omdat je de app bijvoorbeeld nog nodig hebt, dan kun je ervoor kiezen om de documenten en gegevens in de app te verwijderen en zo toch nog opslagruimte vrij te maken. Hoeveel ruimte de documenten en gegevens binnen een app innemen kun je zien door naar het beheer opslag-overzicht te gaan, en op een app te drukken. Er is helaas geen gemakkelijke manier om al deze documenten en gegevens te verwijderen: je zult zelf de app, zoals Pages of VLC, moeten openen en de bestanden handmatig selecteren en verwijderen.

Alles wat hoort bij een app, of wat een app opslaat, kan daar bij horen.

Volgens Apple:

Documenten en gegevens: offline leeslijst van Safari, bestanden die in geïnstalleerde apps zijn opgeslagen en app-inhoud zoals contacten, agenda’s, berichten en e-mails (en bijbehorende bijlagen).

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.