1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    Marceldev

Problemen met synchronisatie Pocketmac en MobileMe

Hallo,

Bij mijn vorige werkgever gebruikte ik Lotes Notes voor mail en agenda. Met behulp van Pocketmac synchroniseerde ik de agenda van Lotus Notes met mijn MobileMe Calendar. Met deze synchronisatie heb ik nauwelijks problemen gehad.

Sinds 2 jaar maak ik geen gebruik meer van Lotus Notes maar heb nog wel alle afspraken in mijn MobileMe Calendar staan (dat wil ook graag zou houden). Mijn MobileMe Calendar synchroniseer ik tussen mijn iMac, MacBook en MobileMe online. Eens in de ongeveer 4 à 5 maanden krijg ik een melding dat er een synchronisatie probleem is tussen de Calendar gegevens op mijn iMac, MacBook en MobileMe. De problemen blijken altijd te maken te hebben met de afspraken die via Pocketmac zijn gesynchroniseerd. In een dergelijk geval kies ik er altijd voor om de gegevens op mijn MacBook en iMac te vervangen door die van MobileMe. Op de één of andere manier komen de afspraken er dan wel dubbel in. De laatste keer was het zelfs zo erg dat mijn afspraken er ongeveer 8 x dubbel in staan.

Weet iemand hoe ik kan voorkomen dat ik om de zoveel maanden problemen heb met de afspraken van Pocketmac???

Alvast bedankt!!

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.