1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:

Bijdrager
    5150

Problemen met Sleutelhanger

Afgelopen weekend kocht mijn vriendin een nieuwe iPhone, op een of andere manier kon ze geen automatisch contact maken met mijn Wifi. De inlog code voor mijn wifi wist ik niet meer en probeer dat te achterhalen via de sleutelhanger. In het begin lukte dat niet omdat ik problemen had met het wachtwoord. Uiteindelijk is het gelukt met met mijn Apple ID wachtwoord en moest is een nieuw wachtwoord voor de sleutelhanger invoeren.

Toen ik later mijn MacBook weer wilde opstarten werd er ineens een inlogcode gevraagd. Ik had werkelijk geen idee wat dit moest zijn omdat ik nooit een inlogcode had ingesteld. Uiteindelijk bleek het de code te zijn die ik kort daarvoor had ingesteld bij “Sleutelhanger”. Inloggen op de Mac lukte maar meteen worden er nu allerlei wachtwoorden gevraagd en komen er meldingen dat er geen wachtwoorden gevonden kunnen worden. Ik heb geen idee welke wachtwoorden worden gevraagd want de wachtwoorden die ik gebruik op de Mac worden niet geaccepteerd, hij moet ook vaak lang denken. Herstel via Sleutelhanger EHBO mislukt steeds en als ik via “sleutel hanger voorkeuren” kies voor ” Stel mijn standaard sleutelhanger opnieuw in” krijg ik de melding dat de opgegeven sleutelhanger onvindbaar is.

Wat kan ik doen om deze wachtwoord waanzin te stoppen?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.