5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    stover

problemen met scanners onder Panther

Na Panther geinstalleerd te hebben, krijg ik mijn scanners niet meer aan de praat, een scanner hangt aan een SCSI poort de andere is een Firewire apparaat, maar ze werken beide niet, nog onder Photoshop, nog onder de eigen scansoftware, foutmelding is steeds “There is no scanner found”
    Iemand hetzelfde probleem gehad ? en… weet iemand een oplossing…:(

Bijdrager
    Dirk Petre

Heb je al geprobeerd om de nieuwste drivers voor je scanner te downloaden? Ik had hetzelfde probleem als jij, maar na installatie van de nieuwe drivers werd mijn scanner zo weer herkend.:)

Bijdrager
    ridesmet

Ik heb mijn Epson 3200 perfect draaiende onder Panther. Het enigste dat ik gedaan heb is mijn Silverfast SE geupgrade naar een Panther compatibele versie. Deze versie werkt perfect onder PS7 en nu ook onder PS CS.

Ringo

Bijdrager
    arneblk

Ik had het zelfde (soort) stomme probleem en de oplossing was nog veel stommer:
    Ik heb 2 firewire ingangen; 1 voor de scanner en aan de andere hangt een iPod.
    Als ik de iPod los koppel werkt de scanner wel, plug ik de iPod weer in> is er geen scannner meer te bekennen.

Misschien heb jij het zelfde probleem

Bijdrager
    kanjerDOTcom

Ik weet niet of je er iets aan hebt maar ik had iets vergelijkbaars met een Epson USB scanner met de laatste Panther drivers. Oplossing: eerst scanner aan, dan je Mac opstarten (ouderwets…), inloggen/uit slaapstand halen is niet voldoende. En dus de scanner niet meer uitzetten…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.