3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Thierry

Problemen met Safari op Alu PB 15 inch

Ik heb een nieuwe PB 15 inch en iedere keer als ik met Safari op het internet zit en wil scrollen met de pijltoetsen dan houd Safari het voor gezien. Heel gek is het eigenlijk, want een paar keer na elkaar doet hij het wel, maar plots stopt deze ermee. Heel irritant als je bent ingelogt op dit forum en je moet je daarna weer opnieuw inloggen. (één keer kan wel, maar geen vijf keer na elkaar) Nu vermijd ik de pijltjes toetsen, maar ik vond dit wel een hele snelle manier van scrollen.

Heeft iemand enig idee hoe dit kan voorkomen worden?[/b]

Bijdrager
    Murfel

normaal ligt dit aan het feit dat je pagina die je wil be-scrollen niet ‘geselecteerd’ is. Dus gewoon es op een woord in de tekst op de pagina klikken en dan kan je scrollen met je pijltjes. Ik heb dit ook af en toe voor. Heel normaal…

Hopelijk kon dit je probleem verhelpen… :D

Bijdrager
    Thierry

Sorry dat het zo lang geduurt heeft voor een reactie, maar ik ben toen maar weer ouderwets gaan scrollen door iedere keer met de muis naar de schuifbalk te gaan. Maar de tip helpt inderdaad. Gewoon even klikken op de pagina waar je bezig bent en je kunt gewoon met de pijltoetsen scrollen.

Bedankt!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.