3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    Jesper

Problemen met Print Center

Hallo,
    Ik heb een aantal problemen met Print Center die ik niet kan repareren met bijv. Print Center Repair. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om Print Center even online te zetten zodat ik hem kan downloaden? (Hij is maar 1.4 MB) Ik heb namelijk geen zin om er een hele schone installatie overheen te gooien en alles dus opnieuw te installeren.

Hartelijk bedankt! :lol:

Bijdrager
    Haddock

klik op http://homepage.mac.com/bphrutten/share/

–> ‘applications’
    –> ‘Print Center.app.sit’

succes!

Bijdrager
    Jesper

Hallo mense,
    Ik wordt effe helemaal niet goed van Print Center. Heb even een oplossing gezocht bij apple.com maar er gaat iets niet zoals het moet:oops:

Oplossing van apple.com

Symptom

There a question mark next to my printer in Print Center.

Products affected

Mac OS X

Solution

You need to install additional software for your printer. Otherwise, the printer is listed as “unsupported” when you try to add it to your Printer List in Print Center.

Locate the CD that came with the printer and run the installer you find there.

If you can’t find the software, visit the manufacturer’s Web site.

When you are finished installing the printer software, try again to add the printer to Print Center.

This document contains information from Help Center, the help system included with your computer.

Als ik de printer software (voor mijn hp deskjet 3820) heb geinstalleerd blijft het vraagteken nog steeds aanwezig en blijft print center nog steeds beweren dat de driver niet is geinstalleerd.

De printer heeft het wel gedaan (binnen 5 minuten had ik de software geinstalleerd en kon ik printen) totdat ik op die verdomde:x delete knop drukte in Print Center!

Wie ow wie kan me helpen?
    Bedankt!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.