10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    yasser

problemen met popcorntime

ik vraag me af of nog iemand problemen heeft met popcorntime

Bijdrager
    Zakske

Ik dacht dat het algemeen bekend was, maar Popcorn Time is dood… helaas!

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 11 maanden geleden door  Zakske.

Moderator
    Raymon Mens

Jup. Popcorn Time is niet langer…

Bijdrager
    Usain

Bijdrager
    sedikit

Mag ik dit noemen? Zo niet, dan hoor ik het wel:
    http://www.vumoo.ch/

Bijdrager
    KarelWillem

Werkt lekker, maar hoe betrouwbaar ook; om daar mijn creditcard-gegevens achter te laten?

Bijdrager
    sedikit
    KarelWillem op 25 oktober 2015

Werkt lekker, maar hoe betrouwbaar ook; om daar mijn creditcard-gegevens achter te laten?

Hè? Dat hoeft toch helemaal niet?! Je kunt gewoon “stream” kijken en/of downloaden. Niks creditcards!

Bijdrager
    Koning Frank

Ik zou er ook mijn BSN en rekeningnummer niet achterlaten, maar of dat relevant is …

Bijdrager
    sedikit

Ik heb me alleen geregistreerd. Dat lijkt me voldoende. Het klopt dat er desondanks weer een soort account-aanmaak venstertje verschijnt, maar dat moet je negeren. Hoe het precies gaat, weet ik ook niet zo precies(ik zal dat eventueel morgen nog wel even melden), maar met gerommel pagina teruggaan/herladen/pijl clicken enz. lukt het me wel om een film te zien of te downloaden.
    Maar laat geen creditkaart-gegevens achter!!!

Edit: Ik heb deze site gisteren (25 okt) vermeld, omdat ik ook ontdekte dat mijn Popcorn Time het niet meer deed. Ik moest updaten, maar mijn Systeem Eisen voldeden dan niet. Ik ben toen op deze site gaan zoeken:
    http://alternativeto.net/software/popcorn-time/
    en vond daar bovengenoemde vumoo. Ik heb er dus maar weinig ervaring mee. Gisteren lukte het stream-afspelen goed. Evenals de download-mogelijkheid. Niettemin heb ik me geregistreerd, rechts-boven. Hoefde verder niets in te vullen. Later, na enkele reacties, moest ik plotseling meer formulieren invullen. Dat heb ik niet gedaan. Door de pagina te verlaten en/of te herladen lukte me het weer wel zonder die formulieren te streamen/downloaden. Nu, vandaag lukt me dat ook weer zonder verdere formulieren. Dus: ik heb geen klachten, en voor die dat wel hebben, mijn excuses. Misschien had ik wat langer moeten experimenteren alvorens deze tip te geven.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 11 maanden geleden door  sedikit.
    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 10 maanden geleden door  sedikit.
    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 10 maanden geleden door  sedikit.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.