4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Afroman

Problemen met Photodownloader van Adobe

Voor school gebruik ik Bridge om mijn foto’s te ordenen, archiveren en dergelijke.

Alleen sinds vorige week merk ik dat ik geen foto’s meer van mijn camera (uberhaupt uit Finder) kan halen.

Ik kom in dit menu terecht en ik kan niks meer aanklikken en alles loopt vast.(maar ik krijg geen strandbal te zien)

Wat heb ik gedaan:

Workspace van Bridge gereset
    Plist van Bridge gereset
    Cache van Bridge geleegd.

Met de Photo downloader heb ik nog niets gedaan.

Ik werk thuis met een 2.4 Ghz MacBook Pro 8 Gb RAM(met de bibliotheek op een mobiele disk) en op school werk ik met diverse Macs. En op school werkt het wel.

Enig idee?

Bijdrager
    justhan

Begrijp ik het goed, dat je met je MBP eigenlijk op geen enkele wijze meer foto’s kunt importeren in Bridge, dus noch uit je camera, noch vanaf je (externe) HD? En wat als je foto vanaf je interne HD wilt importeren?

Wanneer je op school bent, werk je dan wel met je eigen externe HD of heb je daar bijv. eigen HD-space op een server?

Hier thuis heb ik een MBP (weliswaar een iets oudere) en staan ook alle foto’s op een externe HD, met een normaal werkende Bridge. Als ik de HD aan een andere Mac plug hier in huis kan ik de foto’s daar in Bridge importeren. Neem ik de HD daarna weer mee naar m’n MBP, dan is alles normaal. Het probleem is dus niet (direct) reproduceerbaar.
    Heb je naast de genoemde “noodgrepen”, ook je MBP een keer opnieuw laten opstarten?
    Heb je je probleem al op het Bridgeforum van Adobe gedropt, want dit probleem lijkt wel op het jouwe.

Bijdrager
    Afroman

Thanks! JE hebt me op goede weg geholpen! Ik krijg 6.4 niet op mijn Mac geïnstalleerd maar ik weet in ieder geval dat de laatstte update niet goed is van Camera RAW.

Bijdrager
    justhan

Graag gedaan!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.