6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    bono40

Problemen met pc en nieuwe ipod !!!!

Hi,
    Ben hier nieuw en heb al dadelijk een beetje hulp nodig .
    Wie kan mij helpen .
    Heb zonet de nieuwe ipod aangeschaft van u2 en heb problemen door deze met mijn pc.
    Als ik mijn ipod heb aangekoppelt en itunes wordt geopend gebeurt alles normaal .
    Wil zeggen itunes opent, ipod wordt herkent door itunes,ipod wordt bijgewerkt, maar dan !!!!
    èènmaal de ipod bijgewerkt valt de pc uit en wordt opnieuw opgestart met als gevolg hij steeds een systeemscan uitvoert.
    Denk als hij dit telkens doet dat het niet al te gezond is voor mijn ipod daar deze eigenlijk niet op de correcte manier wordt afgesloten van de pc.
    liedjes staan er steeds allemaal op maar toch,,,,
    Heb reeds van alles geprobeerd , software opnieuw geinstalleerd , andere usb poort,hub met eigen voeding tussen geplaatst,allerlaatste software van itunes geinstalleerd, ben echt radeloos aan het worden.
    Wie kan mij helpen.
    Reeds allen bedankt

Bijdrager
    Marresc

Ik denk dat het probleem vooral aan je pc ligt. :?

Bijdrager
    Maced.2

please no pc here……… :apple:

Inactief
    Anoniem

@bono40: dit is een Apple-forum. Meeste mensen hier gebruiken dus een Mac i.p.v. een pc en hebben erg weinig verstand van al dat gedoe met Windows. Vrees dat je sneller een antwoord zult vinden op b.v. http://www.tweakers.net. :innocent:

Bijdrager
    MacJampudding

we kunnen je natuurlijk wel proberen overtuigen om een mac aan te schaffen :evil:

maar er schort weldegelijk iets aan je pc.
    kijk om te beginnen of de usb poorten waar je de iPod aanhangt wel in orde zijn.

zoniet denk ik dat het beter is om je in te schrijven voor het wereldkampioenschap PeeCeetje gooien. :innocent:

Bijdrager
    Djmichel

Vroeger toen ik een pc had was meestal de beste oplossing windows ovenieuw te installeren :innocent: Misschien kan je proberen bij een vriend thuis of je daar hetzelfde probleem krijgt. Zo ja, dan heb je een probleem met je iPod. Zo niet, dan moet je windows overnieuw installeren. Succes ermee!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.