5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Problemen met oude Airport Express sinds update

Ik heb in mijn netwerk één Airport Extreme en twee Airport Express-en. De Extreme en één Express hebben softwareversie 7.5.2, de andere Express heeft versie 6.3. De laatste is een wat oudere Express en kan niet ge-update worden naar versie 7. Het probleem is nu dat ik de “oude” Express niet meer zie in mijn netwerk. Als ik de Express opnieuw configureer gaat het goed tot het moment dat de Express opnieuw wordt opgestart daarna wordt de Express niet meer gevonden door mijn netwerk.

Weet iemand hiervoor een oplossing behalve de Extreme en nieuwe Express downgraden naar versie 6? Ik wil de Express in hetzelfde netwerk hangen dus een ander netwerk aanmaken om de oude Express te gebruiken is voor mij geen optie.

Alvast bedankt.

Bijdrager
    bouncer

Dat de oude Express niet ver gaat dan versie 6.3 kan er aan liggen dat het geen n-model is.
    Je kunt eens kijken hoe je je netwerk hebt gedefinieerd. Probeer dit eens op n (b/g) compatibel te zetten.

Bijdrager
    Hansi2124
    Meh1965 op 13 januari 2011

Weet iemand hiervoor een oplossing behalve de Extreme en nieuwe Express downgraden naar versie 6?

Je kan jezelf ook afvragen: heb je problemen ondervonden vóór die laatste update? Zo nee, dan kan het geen kwaad om daar naar terug te gaan….

Inactief
    Anoniem

@Bouncer: Het netwerk staat op n (b/g).

Hansi2124 op 13 januari 2011

Je kan jezelf ook afvragen: heb je problemen ondervonden vóór die laatste update? Zo nee, dan kan het geen kwaad om daar naar terug te gaan….

Daar zit wel wat in ja.

Beiden bedankt!

Inactief
    Anoniem

Omdat ik de nieuwere versie van de Express en de Extreme wel gewoon wil blijven updaten heb ik mijn probleem niet op kunnen lossen.

Wat ik nu heb gedaan is de oude Express met een netwerkkabel aan mijn iMac verbonden en nu kan ik wel muziek afspelen via de Express. Wat mij betreft is het probleem dus wel opgelost.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.