3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    mich

Problemen met OS 9

Mijn zoon heeft msn messenger 2.1 op mijn iMac (333 mHz, 9.0 NL) geinstalleerd. Toen hij msn messenger niet kon gebruiken omdat ik verouderde carbonLib zou hebben, heeft hij die msn messenger eruit gegooid. Maar sindsdien ligt mijn iMac overhoop. Ik heb geen OS X en wil het ook voorlopig niet, ivm programma’s.

Ik heb nu rare problemen. Bepaalde regelpanelen moet ik na op- of herstart steeds opnieuw instellen. Sommige programma’s crashen vaker. Hij heeft de voorkeuren en extensies van msn messenger ook eruit geknikkerd.

Wat is hier aan de hand en wie kan me helpen?

Dank dank!

Bijdrager
    KeKo

eventjes bureaublad opnieuw opbouwen kan helpen. Opstarten met command en option toesten ingedrukt totdat het bureaublad er staat en je gevraagd wordt of je het bureaublad opnieuw wilt opbouwen…
    Kan het eventueel zijn dat je batterij leeg is? staat je klok nog wel op de goede tijd?

Bijdrager
    awesomemac

In het verleden heb ik ook wel eens MSN Messenger 2.1 van mijn Mac weggegooid en ook de voorkeuren + extenties en nooit hiervan problemen ondervonden. Dus ik denk dat het niet hieraan ligt, maar dat er per ongeluk een extentie mee is weggegooid.

En als je MSN opnieuw installeerd?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.