5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Arts

Problemen met ophalen/versturen mail

L.S.

Het komt geregeld voor dat ik geen mail kan ophalen of versturen (Mail onder OS X 10.7.1 op Imac en MBP). Hij lijkt geen verbinding te kunnen leggen en de “cirkeltjes” achter de verschillende accounts blijven maar draaien.

Ik werk met een UPC-account, 4 MobileMe accounts en 1 zakelijk Exchange-account. Meestal werkt er steeds een bepaalde groep niet. Vreemd (of niet) dat dezelfde accounts op mijn iPad of mijn IPhone wel gewoon werken en de mail goed ophalen en verzenden.

Iemand tips?

Dank en groeten,

Paul

Bijdrager
    pippen2

Ik heb precies hetzelfde probleem. Mijn accounts van m’n eigen provider blijven ook regelmatig hangen (op mijn Macbook Pro vaker dan op mijn iMac). Op de iPhone en iPad geen problemen (in ieder geval niet zichtbaar). Mobile Me ligt er sinds gisteren volgens mij helemaal uit…

Bijdrager
    Ritsurt

Ik heb ook een soort gelijk probleem, vooral met het versturen van mails, ik verstuurde net een mail naar 5 personen maar hij blijft maar in de map ”Uitgaand” staan en achter de map ”Verstuurd” blijft dat cirkeltje maar draaien en als ik op die map klik staat de mail die ik verzonden heb niet in die map..

Bijdrager
    MacLover

Bij mij was het laatst ook een probleem om via het .mac account iets te versturen. Na omzetten op .me account ging alles weer goed. Het lijkt er op dat de .mac als uitgaande mailserver afgeschaft is.

Bijdrager
    nlwinssen

Hier het zelfde probleem met versturen van mails.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.