14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    McMeller

Problemen met nieuwsbrieven in Drupal

Wie weet er véél van Drupal en diens nieuwsbrief-functies af, en vindt het net zo leuk om mij hiermee te helpen als ik een ander met Apple?

Bijdrager
    bartvdv

Voor een mooie som geld of gratis ? In dat laatste geval haak ik af.

Bijdrager
    McMeller

In beginsel zoek ik mijn geluk op een forum, omdat ik het probleem zelf, zonder kosten, hoop te kunnen oplossen, met de juiste adviezen.

Maar, ik vind je vraag absoluut niet vreemd. Ik ben ook ZZP’er om geld te kunnen vragen voor vergaande ondersteuning in persoon. Met name als ik de probleemeigenaar wordt, in plaats van advies geef, is dat terecht. Een vergoeding is dus best bespreekbaar, maar ik kan op dit moment slecht inschatten hoe ingewikkeld mijn vraag is. En ik heb vooralsnog niet de intentie het probleem uit te besteden.

Mijn basiskennis is aardig en ik kan opsommen wat ik gebruik, met welke instellingen. Ik denk dat iemand met veel kennis over Drupal direct weet wat ik daaraan moet tweaken. En dat zit naar mijn idee nog op het niveau van ‘elkaar helpen omdat je het leuk vindt’, zoals ik hier ook anderen help met Apple-vragen.

Bijdrager
    Shmoo

Je kunt beter even naar een Drupal community zoeken. Daar willen mensen je vast en zeker wel (gratis) op weg helpen en je vertellen wat je moet doen. Je moet het natuurlijk wel op de juiste manier vragen, niet wie wilt even dit of dat doen.

Al had je wel gewoon een budget gehad dan nog zou er hier op OMT niet veel rondlopen wat jouw budget waardig zou zijn.

Bijdrager
    McMeller

<p class=”cite”>Shmoo op 15 maart 2018 om 14:35</p>
    Je moet het natuurlijk wel op de juiste manier vragen, niet wie wilt even dit of dat doen.

Dat vraag ik dan ook niet, integendeel.:-)

Maar als iemand kan onderbouwen dat ik het beter aan hem of haar kan uitbesteden, prima. En dan is er ook budget. Dan leer ik er alleen zelf zo weinig van.