9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Vinay

Problemen met MS Office 2011

Ik krijg vaak de melding ‘Excuses voor het ongemak, het programma wordt afgesloten.’ als ik bezig ben met een van de Microsoft Office 2011-programma’s (Word, Excel, Powerpoint, Outlook). Dit is zeer vervelend, aangezien de meldingen altijd op het meest verkeerde moment lijken te komen.

Bestanden krijg ik alleen terug dankzij ‘Auto Recovery’, maar dit zijn meestal niet de volledige bestanden.

Heeft iemand meer problemen met dit pakket van Microsoft? Of kent iemand een oplossing voor deze ergernis?

Bij voorbaat dank,

Bijdrager
    BluePad

Nergens last van alles i up-to-date gebruik je een hackintosh of een echte mac? anders installeer je hem opnieuw

Bijdrager
    Vinay

Echte Mac uiteraard :wink:, en up-to-date.

Ik zal hem eens opnieuw installeren, maar volgens mij ligt dit probleem ook in de software.

Zou alleen niet weten in welk onderdeel het euvel ligt… En wat ik er aan zou kunnen doen.

Bijdrager
    Edwin

Doe een herinstallatie van Office 2011 en installeer de update 14.1.2 die deze week is uitgekomen.

Bijdrager
    Dick de Roos

Bij moeilijke bestanden wil Office 2011 nog wel eens door de knieƫn gaan.
    Zeer vervelend.
    Regelmatig op cmd + s drukken kan een hoop narigheid voorkomen.

Bijdrager
    Edwin
    Dick op 16 juni 2011

Regelmatig op cmd + s drukken kan een hoop narigheid voorkomen.

Dat lijkt me niet de juiste oplossing; autorecover instellen op enkele minuten is verstandiger.

Bijdrager
    Vinay

@Biker, @Dick de Roos, het ‘oneindig’ gebruiken van cmd + s is weliswaar een (indirecte) oplossing om de grootste teleurstellingen te beperken.

Echter, in Finder vind ik onder Vandaag veel te veel bestandjes van Outlook. De titel is steeds zoiets als: x12_3.olk45. Ik kan zeggen dat meer dan 60% van de bestanden in deze map van Outlook komen. Dat kan toch niet goed zijn?

Heb wat rondgekeken en ben te weten gekomen dat een herinstallatie niet veel moeite hoeft te kosten, maar dat het wel degelijk wat tijd zal gaan kosten. Ik ga er daarom mee aan de slag in het weekend.

Bijdrager
    w11

ik heb dit probleem ook te vaak. Ik ga iWork maar eens proberen.

Bijdrager
    ronald

Geen problemen met deze versie
    Maar meestal weinig andere apps open als ik aan document werk
    En altijd laatste updates geinstalleerd

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.