4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Comol

Problemen met mijn Ipod Video

Hoi,

Ben de trotse bezitter van een Ipod Video 60gb . Prachtig ding. Heb alleen wat vragen:

Vraag 1Als ik een film op mijn Ipod wil afsprelen (geconverteerd naar Mpg4 via DVD decrypter en Videora Ipod convertor) slaat de Ipod telkens vast en is met geen mogelijkheid meer aan de gang te krijgen.
    Ik moet dan wachten tot de batterij leeg is hem opladen en dan doet hij het weer .
    Herkent iemand dit probleem?? Wat kan ik er aan doen?
    Krijg nu een nieuwe van de verkoper maar vraag me af of daarmee het probleem opgelost is.

Vraag 2 Nu ik een andere krijg dan zijn al mijn bestanden vanaf Itunes toch wel weer te laden op de nieuwe Ipod??

Vraag 3 Las hier dat je een Ipod video ook op de TV kunt aansluiten, heb je daar een aparte snoer voor nodig? Zo ja welke??

Vraag 4 Wat is de beste oplader voor je Ipod? Voor directe netstroom dan, niet via de PC??
    Heb er nu een maar die lijkt niet echt te werken…

Wat een vargen he…hoop dat jullie me kunnen helpen!
    Ga over ruim een week op vakantie en wil dan graag genieten van mijn Ipod…

Groet en dank,

Cor

Bijdrager
    PietjePuk

Je titel mss ff veranderen naar een specifiekere betekenis.

Antwoord op vraag 1:
    Waarschijnlijk ligt het aan het programma dat je gebruikt, hier (2de post) een lijst met andere programmas die je kan gebruiken.

Vraag 2:
    Al je bestanden zal je gewoon terug op de nieuwe kunnen zetten.

Vraag 3:
    De enige manier waarop je de iPod op tv kan zetten is via het dock en een aangepaste kabel (weet ff de naam niet).

Vraag 4:
    De enige oplader die je kan gebruiken is de Apple-adapter of via een powered usb-hub. Als de oplader niet werkt dan moet je hem terugbrengen (garantie)

Bijdrager
    trabant

Welkom op macosx.nl, Comol.
    Veel vragen voor een eerste post, maar sta mij toe op te merken dat “help” in kapitalen sommige antwoordgevers eerder afschrikt dan naar je draadje toetrekt.

Antwoord 2:
    Je kunt dacht ik onbeperkt ipods aan je iTunes laten zuigen. Elke ipod is wel aan één bepaalde iTunes-machine gebonden.
    Antwoord 3 & 4:
    Wat er voor iPods allemaal aan kabels, adapters en andere hebbedingetjes te koop is, wordt vrij uitputtend bijgehouden op de iPod lounge.

Bijdrager
    Maleise Beer
    ”pietjepuk6546″

Vraag 3:
    De enige manier waarop je de iPod op tv kan zetten is via het dock en een aangepaste kabel (weet ff de naam niet).

Euhm nee, je hebt gewoon een kabeltje nodig die van een Jack naar zo’n drie tulpstekkertjes gaan.
    Die steek je rechtstreeks tussen de iPod en de TV, dus zonder dock.
    Dit dus:

Zo sluit ik m’n iPod 30 gig toch op m’n TV aan.
    Het enige waarmee je hier rekening moet houden is dat de kabeltjes anders zitten, dus kan het in begin een beetje puzzelen zijn.

Als je alleen een scart ingang hebt kan je daar ook een tussenstukje voor kopen
    zoiets is dat:

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.